Forum Stowarzyszenia Blady Gród Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Ashangard w ogniu

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Stowarzyszenia Blady Gród Strona Główna -> LARP
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Adamek
Admin-chan


Dołączył: 12 Sty 2007
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stamtąd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:22, 03 Sie 2009 Temat postu:

Wstępnie planuje na 29-30 Sierpnia... Chciałbym aby to był LARP z częścią nocną. Sorrki że tak późno, ale tak śmiesznie złożyły się terminy.
Część graczy dostanie role "wolne" a część będzie narzucona przeze mnie (hłe, hłe, hłe)...
Dalsze wstępy fabularne już wkrótce...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rudy



Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Białego-Stoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 9:03, 04 Sie 2009 Temat postu:

Też chętnie pojadę
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jan



Dołączył: 08 Lip 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:59, 17 Sie 2009 Temat postu:

Ja też się zgłaszam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kacpuś



Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:21, 17 Sie 2009 Temat postu:

i ja i ja!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vasemir



Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:29, 18 Sie 2009 Temat postu:

Macie już jakieś pomysły gdzie LARP się odbędzie? No i jeśli część nocna - nocujemy?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adamek
Admin-chan


Dołączył: 12 Sty 2007
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stamtąd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:30, 19 Sie 2009 Temat postu:

Wstępnie terenem będzie las w Ogrodniczkach, ale w związku z częścią nocną ( i przerwą około 3-4 godzin na sen) najpierw muszę zadzwonić do lokalnego nadleśnictwa i poprosić o zgodę. Nocowanie oczywiście pod namiotem, chyba że ktoś chce się wykosztować i wynająć domek w pobliskim ośrodku...

Mechanika:
Niemal standardowa:
1. Lokacje uderzeń te same.
2. Każda postać ma wstępnie dwa punkty wytrzymałości
3.Wprowadziłem podział na rozmiary broni i tarcz:
Broń:
od 50 do 70cm - broń krótka
od 71cm do 85 - broń średnia
od 86 do do 100cm - broń długa
od 101cm do 170cm - broń dwuręczna
Nie wiem jak to ładnie opisać, ale jak postać umie walczyć jakąś kategorią broni to może się posługiwać każdą niższą np. Druid Emył ma atut "Broń średnia", co pozwala mu walczyć bronią średnią i krótką. Barbarzyńca Dżołdż ma atut broń dwuręczna to pozwala mu się posługiwać dowolną bronią itp.

Tarcze:
do 30cm - puklerz
do 60cm - mała tarcza
do 90cm - duża tarcza
powyżej 90 - pawęż

4. Są trzy rodzaje pancerza;
a) lekki - daje +1hp, zalicza się do tego przeszywka i skórzane zbroje
b) średni - daje +2hp, wszelakie pancerze zrobione z metalu, ewentualnie z połączenia metalu i skóry
c) łączony - jest to pancerz średni nałożony na lekki, daje +3hp

5. Dodatkowe punty wytrzymałości można otrzymać za:
a) +2hp za metalowy hełm
b) +1 za hełm wykonany z innego materiału niż metal
c) +1 za metalowe karwasze
d) +1 za metalowe nagolenniki
e) +1 za karwasze i nagolenniki skórzane (noszone jednocześnie)
Można je łączyć w niemal dowolny sposób

6. Klasy z atutem "Czary" mogą rzucić tyle zaklęć w zależności od liczby podanej w nawiasie obok, nazwanych tu komórkami, listę czarów dołączę później.
Postać może odzyskać utraconą komórkę poprzez zjadanie tzw. "Ciastek many" lub odpoczynek. Aby zregenerować jedną komórkę trzeba odpoczywać przynajmniej 20min.

7. Dostępnych jest 7 ras. Każda rasa daje bonusy do postaci i ogrniczenia do dobieranej klasy:

a). Człowiek:
+1 MT lub +1 komórka lub +1HP
Dostępne klasy: Wszystkie

b). Pół-ork:
+1 do HP, Atut: Broń dwuręczna
Dostępne klasy:
- Barbarzyńca
- Mnich
- Tropiciel
- Wojownik

c). Pół elf:
+1 komórka, lub +1 HP
Dostępne klasy: Wszystkie

d). Elf:
+2 do MT lub +2 komórki lub +1 do MT i +1 komórka
Dostępne klasy:
- Bard
- Mag
- Druid
- Łotrzyk
- Wojownik
- Tropiciel

e). Krasnolud:
+2 do HP
Dostępne klasy:
-Barbarzyńca
-Bard
-Kapłan
-Mnich
-Wojownik
-Tropiciel

f). Gnom:
+ 1 Komórka lub +1 HP
Dostępne klasy:
- Mag
- Kapłan
- Łotrzyk
- Wojownik

g). Niziołek:
- Bez atutu może walczyć krótką bronią w drugiej ręce
Dostępne klasy:
-Bard
-Druid
-Kapłan
-Łotrzyk
-Wojownik
-Tropiciel

8. Jest także 10 klas do wyboru:

a) Barbarzyńca:
+ 4HP
Atuty:
-Broń dwuręczna lub Walka dwoma broniami (Broń średnia i krótka)
-Lekki pancerz
-Szał (1) - + 2HP - trwa do końca walki

b) Bard:
+ 2HP
Atuty:
- Broń średnia
- Lekki pancerz
- Puklerz
- Czary (4)

c) Druid:
+ 2HP
Atuty:
- Broń średnia
- Lekki pancerz
- Mała tarcza
- Czary (4)

d) Mag (zrezygnowałem z oddzielnej klasy Czarodzieja i Zaklinacza):
+ 1 HP
Atuty:
- Broń krótka
- Czary (12)

e) Kapłan:
+2 HP
Atuty:
- Broń średnia
- Pancerz średni
- Tarcza dowolna lub broń dwuręczna
- Czary (4)

f) Łotrzyk:
+ 2Hp
Atuty:
- Lekki pancerz
- Walka dwoma broniami (Średnia i krótka [Niziołek może trzymać w drugiej ręce średnią broń]) lub Broń średnia i puklerz
- Ukradkowy atak - postać podchodzi o tyłu do przeciwnika, jak uda się podejść niezauważona i klepnie przeciwnika plecy, ramię, ewentualnie tyłek, zabija bez względu na aktualne HP)

g) Paladyn:
+ 3HP
Atuty:
- Średni pancerz
- Broń długa
- Tarcza dowolna lub Broń dwuręczna
- Nakładanie rąk (5) - postać może leczyć zarówno siebie jak i innych za 1pkt

h) Mnich:
+ 2HP
Atuty:
- Broń kij lub walka dwoma broniami (krótka i krótka)
- Jedność z ciałem (2) - postać może sama siebie się uleczyć za 4 pkt
- Ciało z żelaza - mnich może parować ciosy przedramieniem

i) Tropiciel:
+ 3HP
Atuty:
- Broń długa
- Walka dwoma broniami (Długa i średnia)
- Pancerz średni
- Czary (2)

j) Wojownik:
+ 3HP
Atuty:
- Pancerz łączony
- Dowolna tarcza
- Broń Dwuręczna

Lista postaci do wyboru:

1. Rojaliści -rasy i klasy dowolne
2. "Wolni" -rasy i klasy dowolne
3. Uchodźcy -rasy i klasy dowolne
4. Poszukiwacze przygód -rasy i klasy dowolne
5. Rola tzw. "O ja pierdziele, mam przesrane", do tych ról proszę osoby naprawdę pewne że będą gotowe na ciężkie zadania. -rozmowa ze mną
6. Mobki...tzn. postacie których celem będzie uprzykrzać zadania pozostałych bohaterów. -rozmowa ze mną
7. Npc - w sam raz dla graczy którzy nie wiedzą co ze sobą począć i chcą pomóc dla Misia Gry (dla mnie :hamster_bigeyes: ) -rozmowa ze mną

Zgłoszenia przyjmuję od dziś na mail: [link widoczny dla zalogowanych]
Pytanie na PW albo w temacie.

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony przez Adamek dnia Pią 8:30, 21 Sie 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nosferatu



Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z kanałów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:40, 19 Sie 2009 Temat postu:

Nie za dużo tych + do PW jeszcze teki barbarzyńca będzie miał 15 PW jak nie lepiej Razz

Ostatnio zmieniony przez nosferatu dnia Śro 20:58, 19 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adamek
Admin-chan


Dołączył: 12 Sty 2007
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stamtąd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 7:58, 20 Sie 2009 Temat postu:

Ktoś mi się kiedyś poskarżył że na LARP-ach nikt nie czuje się jak hero...no to macie okazję się poczuć jak bohaterowie z całą masą HP :hamster_bored:

Zapomniałem napisać o charakteryzacji dla ras ':
Człowiek normalnie...bez żadnych widocznych zmian

Półork - Twarz i dłonie na lekki zielony lub szary (nie wiem czy tak się da ) + role play oczywiście Wink

Półelf - Uciąć jedno ucho...żartuje , opaska na czoło...oczywiście jak będzie się posiadało hełm, czapkę chustę to można ukryć swoje elfie-ludzkie pochodzenie

Elf - opaska na czoło + bo ja wiem jak to się nazywa -.-'... przedłużenie linii oczu kredą...co ja gadam...jak znajdę jedno zdjęcie z fanty to wkleję jako przykład... oczywiście kto ma pomysł lub kasę może sobie dokleić elfie uszy... i wtedy to całkowicie starczy...

Krasnolud - chustka pod brodą jako symboliczna broda, lub sztuczna broda...

Gnom - szarfa dowolnego koloru przeciągnięta przez tułów

Niziołek - materiał na łydkach...można dodatkowo sobie dorobić (lub zapuścić) mały kałdun... Wink


Ostatnio zmieniony przez Adamek dnia Czw 8:27, 20 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adamek
Admin-chan


Dołączył: 12 Sty 2007
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stamtąd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 12:07, 20 Sie 2009 Temat postu:

Czary:

Barda:
-Ogłuszenie
-Niewidzialność
-Raca

Druid:
-Paraliż
-Leczenie
-Zdjęcie klątwy

Mag:
-Magiczny pocisk
-Niewidzialność
-Ogłuszanie
-Raca
-Zbroja maga
-Klątwa

Kapłan:
-Większe leczenie
-Wytrzymałość
-Słowa prawdy
-Zdjęcie klątwy

Tropiciel:
-Paraliż

Opis:
Ogłuszenie:
Postać trafiona MT jest ogłuszona na 20 sek, nie może podejmować żadnych akcji

Niewidzialność:
Postać zakłada ramiona na krzyż i staje się nie widoczna. Niewidzialność trwa do 1min. Jeśli niewidzialna postać przestanie krzyżować ręce wtedy staje się widoczna i można ją lać Wink. Jeśli nie widzialna postać zaczyna atakować lub rzuca zaklęcie to również wtedy czar pryska.

Raca:
Postać wznosi rękę ku twarzy przeciwnika i głośno mówi lub krzyczy "Raca", przeciwnik wtedy ma obowiązek zamknąć oczy na 10 sekund. UWAGA! Działa tylko na jednego przeciwnika na raz.

Paraliż:
Postać trafiona MT nie może się poruszyć przez 1 minutę, ale także nie może zostać zraniona w inny sposób niż magicznie (MT - Magiczny pocisk).

Zdjęcie klątwy:
Zdejmuję się klątwę z postaci. Jedno zaklęcie niweluje działanie jednej klątwy.

Magiczny pocisk:
Trafienie z MT obiera 1 HP. Trafienie w tarcze także obiera 1 HP... Chyba że tarcza jest magiczna

Zbroja maga:
Daje na czas jednej godziny +2 HP (Dotyczy postaci bez jakiegokolwiek elementu pancerza)

Klątwa:
Dotykając postaci należy głośno powiedzieć lub krzyknąć słowo "klątwa", przeciwnik dotknięty chorobą może walczyć bronią o kategorię słabszą niż pozwala mu atut. Ilość klątw się sumuję (przykładowo postać przeklęta 3 razy, z atutem Broń dwuręczna może teraz walczyć tylko Bronią krótką).

Leczenie:
Postać odzyskuje 1HP

Większe leczenie:
Postać odzyskuje 2HP

Wytrzymałość:
Postać dostaje dodatkowe 1HP, działanie czaru do 40min.

Słowa prawdy:
Postać na którą rzucono zaklęcie musie odpowiedzieć na trzy najbliższe pytania rzucającego. Może tylko użyć słów "Tak", "Nie", "Nie wiem". Odpowiedzi mają być szczere i związane z grą.


Właśnie zapomniałem, każda postać może nosić przy sobie bazowo 3MT, więcej MT może dać tylko rasa lub magiczny przedmiot zdobyty w grze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tuerth
Cyrulik?


Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: również Białystok :)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:47, 20 Sie 2009 Temat postu:

@nosferatu:
14 PW to taki mocny max: Krasnoludzka Pancer-Puszka Wojownik.

elfy z fanty:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
powinno być widać o co chodzi Adamkowi.

Skoro mają być dwa dni, to może jeszcze kilka bardziej fabularnych czarów? Ecie-pecie, omamy? Jakaś nekromancja?(stworzenie ghula[z martwego])
Czy można z niewidzialnymi robić to co omawialiśmy po fantazjadzie?
Czy nie można klątwować "cichaczem"?
Jakieś inkantacje? I przedłużanie działających czarów(zanim się skończy jeden, rzucam drugi)?
Cytat:
postać jest odporna na jeden MT na CAŁĄ GRĘ!

Odporność na typ czaru, czy też konkretną kulkę? Czy jeszcze coś innego?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Poleander



Dołączył: 08 Lip 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:02, 20 Sie 2009 Temat postu:

A będzie coś takiego jak respawn? Np. nie jako twoja postać, ale szeregowy wojak lub inny chłopiec do bicia. ^.^

Bo trochę głupio byłoby jeśli ktoś zginie już pierwszego dnia Very Happy


Aha i jeszcze te metalowe pancerze muszą być naprawdę metalowe, czy np: zbroja z chociażby pomalowanego linoleum będzie za taką uznana?


Ostatnio zmieniony przez Poleander dnia Czw 18:12, 20 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zayl
Ero-senin


Dołączył: 03 Sie 2007
Posty: 882
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z kontenera
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:33, 20 Sie 2009 Temat postu:

tuerth nie odbieraj tego jako OFFTOP ale czy Ty nie powinienes byc w Gizycku^.^?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adamek
Admin-chan


Dołączył: 12 Sty 2007
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stamtąd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 8:26, 21 Sie 2009 Temat postu:

Dzięki, o te zdjęcie mi chodziło (ale ostatniego dawać nie musiałeś, jest dosyć dwuznaczne Wink)
Animacja nieumarłego, rytuały itp. będą opisane przed grą...
Można, ale ostrożnie z tym Wink
Jak kogoś cicho dotkniesz to pewnie ;>
Inkantacje jak chcecie (będzie fajny klimat Wink), ale w warunkach bojowych nie są wymagane...
Zasada mnicha "Jedność z duchem" zaraz będzie zmieniona...
Co do tego co robić z trupami to już zostało zaplanowane i niestety nie powiem tych zasad dla "żywych" graczy"...
Aby mieść ekstra punkty HP trzeba się nacierpieć i tyle. Imitacje metalowego pancerza jako średni odpadają. Chyba że wykonanie i efekt mi się bardzo spodoba. Jeśli nie, zaliczę to do lekkiego...
Zasady mnicha zostały aktualizowane...


Ostatnio zmieniony przez Adamek dnia Pią 8:40, 21 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tuerth
Cyrulik?


Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: również Białystok :)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 12:10, 21 Sie 2009 Temat postu:

@zayl: wynieśliśmy się trochę wcześniej. za dużo siedzenia w obozie i niczego do roboty. chociaż było sporo fajnych rzeczy(ale o tym przy innej okazji:P)
@adamek: ale ostatnie ma dobre zbliżenie na twarz i widać dobrze o co chodzi xD
Cytat:
Można, ale ostrożnie z tym

zakładam, że chodzi o niewidzialnych...hehehe xD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mocarrr
King of Disco


Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wasilków!
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:09, 21 Sie 2009 Temat postu:

Przepraszam jeśli nie doczytałem, ale czy kij będzie zadawał tyle samo obrażeń co miecz? Razz

I jeszcze jedno: o której LARP się rozpocznie? Nie wiem czy ze ślubu zdążę, najwyżej dołączę w trakcie jeśli będzie taka możliwość


Ostatnio zmieniony przez Mocarrr dnia Nie 21:48, 23 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Stowarzyszenia Blady Gród Strona Główna -> LARP Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 2 z 5


Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin