Forum Stowarzyszenia Blady Gród Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

LARP w Grodzie Wrocławskim 23-24.08.2008

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Stowarzyszenia Blady Gród Strona Główna -> LARP
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Adamek
Admin-chan


Dołączył: 12 Sty 2007
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stamtąd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:22, 22 Kwi 2008 Temat postu: LARP w Grodzie Wrocławskim 23-24.08.2008

Yarpenn napisał:
"Mgły nad Norden" [Mists Over Norden]

- Co jest k.urw.a? - burknął stary krasnolud, spoglądając na człowieka wpadającego do chaty.
- Mgły naaadnaaadchodzą! Mgły! - chłopak wydawał się nabyć cennej umiejętności jąkania ostatnimi dniami.
Brodaty wojownik zazgrzytał zębami. Gdyby to był realny przeciwnik, stanąłby naprzeciw niemu i z całych sił rąbał swoim toporzyskiem. Ale nie! Znów w jego parszywym życiu wygnańca pojawiła się magia, na którą nawet jego fasolowe pierdy na niewiele się zdawały.
- Kiedyś było tu inaczej - odezwał się siwy, zasuszony staruszek, siedzący w kącie chaty.
Krasnolud zmarszczył brwi, znał doskonale tą historię, wiedział też, że zaraz usłyszy ją ponownie.
- Kiedyś była to spokojna nadmorska osada, do której co jakiś czas przybijały okręty i mniejsze statki. Żyliśmy z handlu i z tego, co dała ziemia. Trakt niedaleko stąd zawsze był czysty, strzeżony i bezpieczny, przynajmniej do Erengardu... A teraz?
Starzec zakaszlał gruźliczo.
- Żaden statek nie przypływa, nad jezioro przy morzu nikt się nie zapuszcza, każdej nocy podnosi się ta s.[cenzura].ysyń.sk.a mgła, w której znikło wielu mieszkańców osady... I do tego jeszcze te powarkiwania, które słychać od kilku dni... Strach wyjść z domostw, mrok jest tak gęsty, że zdaje się połykać swiatło pochodni, a małe kaganki gasną od wszędobylskiej wilgoci... Jakaś klątwa ogarnęła naszą osadę!
- Klątwa... Klątwa... Chaos, zielonoskórzy, kiepska gorzałka i brzydkie kobiety! No i Ci przybysze... O to całe źródło zła na tym świecie! - żachnął się krasnolud.
- Zapomniałeś o czymś jeszcze zacny wojowniku - odparł starzec.
Brodacz popatrzył na staruszka. Ten wyciągnął z kieszeni małą czaszkę szczura.

Krasnolud już wiedział. Wzdrygnął się. Nienawidził tych ciarek. Zawsze oznaczały kłopoty w Norden. Po chwili wzdrygnął się drugi raz. Ktoś lub coś zaczęło dobijać się do drzwi chaty.


W dniach 23-24 sierpnia (sobota-niedziela) od godziny 13.00 przeniesiemy się na wrocławskich Partynicach do jakże strasznego świata Imperium, stworzonego na potrzeby systemu Warhammer. Tamtejszy gród przez dwa dni będzie świadkiem niesamowitych przygód, które przyjdzie przeżyć garstce wybrańców, lub jak wolą złośliwi: skazańców...

Od tego momentu rozpoczynam przyjmowanie postaci, im ktoś wyśle prędzej, tym będzie ciekawsza, bardziej dopracowana i pod takie postacie będą kreowane questy Smile



Skopiowane i wklejone z forum Wielosferu Wink


Ale jest jedno ale, kolejna kopia:
Yarpenn napisał:
Witam.

Jak informowałem w temacie obok postanowiłem otworzyć zapisowpłaty na poczet LARP'a, który odbędzie się 23-24 sierpnia 2008 roku. Muszę wpłacić do 500 złotych do 15 marca, więc gotówka jest potrzebna.

Oczywiście jeżeli kogoś nie będzie albo impreza nie wypali to gotówka będzie zwrócona.

Kwota wpłaty to 25 zł.

Oto dane:

Paweł Styczyński
ul. Kwiska 8/6
54-210 Wrocław

Konto: 21 1090 2516 0000 0001 0406 3479

Z dopiskiem: Za Larpa Grod 2008 - nickname/imie i nazwisko.

---

Z tego co wiem, co do wplaty zobowiazalo sie juz piec osob, jak bede mial potwierdzenie na koncie to powstanie tutaj lista z wplatami.



I co Wy na to ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tuerth
Cyrulik?


Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: również Białystok :)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:50, 23 Kwi 2008 Temat postu:

Interesujące, tylko pytanie jak z kosztami za przejazd w to i wewte i noclegiem Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
yawaris
Skromny i Pokorny


Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nienacka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 9:49, 24 Kwi 2008 Temat postu:

Przejazd nam wyszedl ostatnio cos po 80 zl Wink niewiem jak nocleg Smile Ja wstepnie siem piszem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adamek
Admin-chan


Dołączył: 12 Sty 2007
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stamtąd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:01, 24 Kwi 2008 Temat postu:

Ja już dziś ide wpłacić kase....pewnie później zapomne...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RAF
Gość





PostWysłany: Nie 22:44, 25 Maj 2008 Temat postu:

tez sie pisze...

Fajnie było by zorganizować jakąś zwartą przeszkoloną formację, można by wtedy nieźle "rzezać"... rząd tarczowników, pikinierzy, jacyś magowie, może berserker do mieszania szyków przeciwnika... tylko musiało by nas być tak z 15-20 osób...

WPISYWAĆ SIĘ!!
Powrót do góry
Emasz



Dołączył: 15 Lis 2007
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: From a Galaxy far, far away...

PostWysłany: Pon 6:48, 26 Maj 2008 Temat postu:

POPIERAM! Twisted Evil Niniejszym się wpisałem...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sawik



Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Sochoń

PostWysłany: Pon 17:39, 26 Maj 2008 Temat postu:

Ja tez jestem chętny tylko nie wiem czy mnie puszczą, zresztą nie zgadza mi się fakt, że jeśli kolo miał wpłacić do 15 marca 500zl a jest 26 maja. WTF? I czy nie można zaplacić na miejscu, albo od razu niech jedna osoba przelew zrobi za więcej i tej jednej w gotówce się odda. Łatwiej będzie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Emasz



Dołączył: 15 Lis 2007
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: From a Galaxy far, far away...

PostWysłany: Pon 19:09, 26 Maj 2008 Temat postu:

Ja by mógł, ale od dwóch tygodni czekam na finalizację zakładania konta, więc na razie odpadam...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tuerth
Cyrulik?


Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: również Białystok :)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:45, 26 Maj 2008 Temat postu:

Tak patrzę, że ekipa się zbiera, to może i ja poszukam funduszy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Faust
Matka


Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Białegostoku :D
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 6:51, 27 Maj 2008 Temat postu:

chętny
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kosiek
Wielki JaSzczur


Dołączył: 24 Wrz 2007
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 10:24, 27 Maj 2008 Temat postu:

A, niech będzie. Wstępnie jestem chętny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adamek
Admin-chan


Dołączył: 12 Sty 2007
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stamtąd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 9:02, 10 Cze 2008 Temat postu:

Yarpenn napisał:
Witajcie!

Zgodnie z zapowiedziami (kto sie interesowal, ten wiedzial Wink) prezentuje do dyspozycji graczy ustalona przez MG mechanike do LARP'a "Mgły nad Norden". Mając na uwadze zeszłoroczne Sedgemoorowe doświadczenia postanowiliśmy nieco uprosić mechanizmy gry, tworzenia postaci itp, by uczynić rozgrywkę bardziej dynamiczną, ciekawą i wciągającą. Przede wszystkim odeszliśmy od typowego, podręcznikowego tworzenia postaci, tworząc własny, uproszczony schemat. A oto szczegóły.

1. Ktokolwiek grał w Warhammera ten wie, że w I edycji był podział postaci na Wojowników, Łotrów, Rangerów i Uczonych. Chcielibyśmy ten podział podtrzymać. Tworząc postać, wybierz jedną z tych klas zawodowych, zapisz sobie jako 1 pkt. Jest to sprawa dość ważna, żeby wykluczyć Uczonych w pełnej płycie albo inne paradoksy Wink Klasa określa ogólny charakter postaci Smile

2. Określenie profesji. Gracz siada sobie i wybiera jakąś profesję, czyli kogo mniej więcej miałby odgrywać. Nie jest nawet konieczne zapisywanie tego, ba, można sobie takową profesję wymyśleć, coś zupełnie nie związanego z podręcznikiem, który jak wiadomo nie daje wszystkich możliwości odgrywania postaci.

3. Znając profesję jesteśmy świadomi jakie umiejętności/zdolności może taka postać posiadać. Umiejętności dzielą się na:
- bojowe - związane z walką, użyciem siły, wytrzymałości itp.
- łowieckie/rangerskie - związane z survivalem, skradaniem się, zrecznością ruchów itp.
- złodziejskie - związane z fachem złodziejskim, zdolnościami oratorskimi, zamki, pułapki itp.
- naukowe - związane z mądrością, inteligencją, wiedzą, magią itp.

Umiejętności przyznajemy wg następujących reguł:

- gracz otrzymuje 7 punktów do rozdysponowania między umiejętności

- 1 punkt to jedna umiejętność wymyślona dowolnie przez gracza, wojownik może brać umiejętności uczonego; dlatego też określenie klasy zawodowej nie jest wymagane, bo może być bardzo uczony wojownik, po co ograniczać komuś odgrywanie?

- brak danej umiejętności nie pozwala na jej testowanie (co ma skłonić graczy do współpracy)

- osoby, które zapłaciły wcześniej za gród otrzymują 1 punkt do rozdysponowania więcej

- można wydać 2 punkty na 1 umiejętność (np. walkę mieczem jednoręcznym) aby być w niej mistrzem. pamiętajcie jednak, że to ogranicza was w każdej innej sytuacji!

- czarodzieje koniecznie muszą zużyć 3 pkt umiejętności na splatanie magii, język tajemny oraz jedną z dostępnych magii; czytanie i pisanie ze względu na guślarzy nie jest konieczne, pozostawiamy do rozwagi

- 1 pkt wydany na konkretną magię to 1 punkt w mechanice Warhammerowej (II edycja), tyle ile jest pkt w magii, tyle kart ciągniemy do określenia, czy udało nam się spełnić wymagania danego czaru (poziom mocy)

- w przypadku, gdy po pierwszym wyciągnięciu karty ciągniemy drugą i będzie wartość o 1 większa to mamy do czynienia z Przekleństwem Tzeentcha (manifestacja Chaosu). Dla przykładu: Czarodziej ma 2 pkt w magii tajemnej, pierwsza karta to 3, druga to 4 --> Przekleństwo, którego skutki określa MG. Drugi przykład: Czarodziej ma 3 pkt w magii tajemnej, pierwsza karta to 3, druga to 4, trzecia to 5 --> Poważna manifestacja. Gdy będą wyniki np. 7,6,5 to manifestacji nie ma. Wniosek taki, że im więcej kostek, tym potężniejszy Czarodziej, ale większa możliwość Przekleństwa Tzeentcha; Czarodzieje ciągną zawsze z jednej i tej samej puli kart

- test danej umiejętności wygląda tak: poziom umiejętności + los w kartach + ewentualne modyfikatory

4. Mając umiejętności jesteśmy w zasadzie gotowi do gry, gdyż taka karta postaci do gry wystarcza. Nie mniej jednak opisanie jej historii albo czegoś, co ją ubarwi sprawi po prostu, że rozgrywka będzie ciekawsza, a my chętniej będziemy takie postacie odgrywać.

5. Jak widać całkowicie zrezygnowaliśmy z Cech. W poprzednim LARP'ie w ogóle z tego nie korzystaliśmy. I kto by to tam spamiętał...

6. No i oczywiście najważniejsze. Wszelakie testy będą oparte na systemie kart od 2 do 10 plus As jako nadzwyczajny sukces.

---

W razie jakichś wątpliwości piszcie Smile



Od organizatora Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adamek
Admin-chan


Dołączył: 12 Sty 2007
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stamtąd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:31, 10 Cze 2008 Temat postu:

Yarpenn napisał:
Yo.

Mysle, ze spokojnie moze byc tak, jak podales.

Zeby Wam ubarwic grupe zrobcie z jednej osoby jakiegos ksiecia/krola incognito, a reszta to jego obstawa, a wszyscy oficjalnie niby grupa awanturnikow Smile Co Ty na to? Smile



I co my na to ? Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tuerth
Cyrulik?


Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: również Białystok :)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:00, 10 Cze 2008 Temat postu:

Ze niby ludzie z bladego? Czemu nie, moze być ciekawie Razz
Jest jakieś ograniczenie z datą zapisów czy coś takiego?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adamek
Admin-chan


Dołączył: 12 Sty 2007
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stamtąd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:36, 10 Cze 2008 Temat postu:

Zapisy na jak najszybciej '
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Stowarzyszenia Blady Gród Strona Główna -> LARP Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2


Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin