Forum Stowarzyszenia Blady Gród Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Starcie o "Zgubę Alamara"

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Stowarzyszenia Blady Gród Strona Główna -> LARP
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Rudy



Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Białego-Stoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:55, 19 Wrz 2009 Temat postu:

Hmm fajnie sie zapowiada więc możesz mnie dopisać Smile
Lecz 26 odpada bo jest koncert behemotha xD


Ostatnio zmieniony przez Rudy dnia Sob 17:04, 19 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pendzel Kleosin
kendoka


Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Grodu Kleosin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:32, 19 Wrz 2009 Temat postu:

Rudy koncert 24 wrzesień.
A ja się odpiszę wstępnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Poleander



Dołączył: 08 Lip 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:41, 19 Wrz 2009 Temat postu:

Andre napisał:
jedyna rzecz której nie kminie, to czemu krasnal daje +3 do mp?? Krasnale to raczej zawsze do defa / hp dają, ale to twoja autorka więc może jest inaczej ...

To drobna literówka ^.^ Już poprawiłem. Oczywiście, że krasnal daje + 3 HP Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vasemir



Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:49, 19 Wrz 2009 Temat postu:

Jeśli to będzie 27 września, to będę. Jeśli 26 - nie wiem, ale raczej nie. Wstępnie możesz zapisać Razz

Będzie lista zaklęć dla maga?
Będzie jakieś spotkanie organizacyjne, rozdanie ról, czy wszystko przez Sieć?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Poleander



Dołączył: 08 Lip 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:57, 20 Wrz 2009 Temat postu:

Rozdanie ról itp. będzie przez sieć.
Będą zaklęcia maga Very Happy Teraz myślę nad kosztem many zaklęć.

Poza tym będą inkantacje. Zaklęcia bitewne mają mieć przynajmniej 5 słów, a takie które należy rzucać "na spokojnie" to przynajmniej 10. Wymyślacie je sami i mogą być w jakimś zmyślonym języku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pendzel Kleosin
kendoka


Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Grodu Kleosin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:34, 20 Wrz 2009 Temat postu:

Czy inkwizytor nie powinien mieć jakiejś zdolności perswadującej??
W końcu to wpływowa profesja. Confused
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Poleander



Dołączył: 08 Lip 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:20, 20 Wrz 2009 Temat postu:

Może będzie miał za kilka LARP-ów ^.^
Z założenia Inkwizytor ma być takim "bitewnym kapłanem".
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zayl
Ero-senin


Dołączył: 03 Sie 2007
Posty: 882
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z kontenera
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:21, 20 Wrz 2009 Temat postu:

Dobra mam pytanie, żeby na LARPie nie wyjść na idiotę: Jako iż to jest Twój świat autorski więc:
- jakie są relacje między krasnoludami elfami i orkami?
- czy orki to totalnie tępe przygłupy czy walczą wręcz

I ogólnie jakies wskazówki co do Role Play'u bo na górze napisałem tylko stereotypy ze świata Fantasy, które Ty mógłbyś chcieć podważyćSmile
I to wszystko, bo już mi umysł nie kontaktuje^.^
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Poleander



Dołączył: 08 Lip 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:32, 20 Wrz 2009 Temat postu:

Relacje:
Elfy i Krasnoludy- neutralne stosunki z dozą nieufności
Elfy/Krasnoludy i Orki- Wrogowie

Orki dzielą się na te totalnie dzikie mieszkające na Północnych Stepach, które są tępymi osiłkami oraz te na wpół ucywilizowane mieszkające na pograniczach ludzkich królestw. Zwykle rabują słabo bronione wioski, ale czasami najmują się jako piechota, kiedy w okolicy brakuje zwierzyny, a w wioskach stacjonuje wojsko, uniemożliwiając grabieże Very Happy

Więcej napiszę o RP jak będę wrzucał listę czarów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Axe



Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Nie 20:56, 20 Wrz 2009 Temat postu:

nie ma jakiś startowych pkt życia, tzn bez klasy i rasy, jak to było na ashangardzie? Bo np wojownik krasnolud będzie miał 8hp, a elf kapłan 2hp . Wiadomo, że kapłan ma specjalne zdolności, ale z 2 hp będzie go łatwiej zabić niż komara (z całym szacunkiem dla komarów) .
I jak będzie z odnawianiem many?


Ostatnio zmieniony przez Axe dnia Nie 21:04, 20 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zayl
Ero-senin


Dołączył: 03 Sie 2007
Posty: 882
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z kontenera
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 12:11, 21 Wrz 2009 Temat postu:

Ok dalszy spam pytaniami:)

- Nie napisales jak maja wygladac poszczegolne rasy?
Tutaj domyślam się, że ludzie, długouchy i krasnoludy mają standardowe oznaczenia, ale jak ma to być w przypadku orków?
- Role... Napisałeś rasy i profesje ale dalej nie napisałeś jak to ma wyglądać: Czy role przyznawane są odgórnie czy każdy ma wysłać do Ciebie zgłoszenie na pw?
- dodasz jakiś bardziej szczegółowy opis światsa i tego co w nim się dzieje?(jest to Twoja własna wizja więc nigdy nie wiadomo kto kogo lubi i komu ufa a komu chce dać po mordzie)
- jakieś decyzje w sprawie terminu, zauważę, że mamy już 21

To wsdzystko co na razie łazi mi po głowie:D jak przyjdzie mi coś nowego to dorzucę Ciekawe kiedy będziesz miał mnie dosyćVery Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Poleander



Dołączył: 08 Lip 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:33, 21 Wrz 2009 Temat postu:

@Axe
I z tymi HP o to chodzi. Elf kapłan jeśli nie chce szybko zdechnąć musi znaleźć grupę Razz
Mana odnawia się w tempie 1 punkt na 20 min.

@Zayl
Charakteryzacja ras standardowa. Ork maluje na zielono lub szaro twarz.
Propozycje postaci wysyłacie do mnie na PW.
Ostatnio cierpię na brak czasu, ale jak go znajdę napiszę co nie co o świecie.
Termin 26 września. W sobotę łatwiej o autobus, niż w niedzielę. Teren gry- las koło Kleosina/Nowego Miasta. Może blisko ludzi, ale ma fajne lokacje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Blackmane



Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:42, 23 Wrz 2009 Temat postu:

Witam, Pol' jeśli masz jeszcze miejsce to z miłą chęcią zasilę szeregi graczy wraz z moją niewiastą. Daj info w tej sprawie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Axe



Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Śro 17:56, 23 Wrz 2009 Temat postu:

kiedy będą czary magów?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Poleander



Dołączył: 08 Lip 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:03, 23 Wrz 2009 Temat postu:

@Blackmane
Zawsze są miejsca dla graczy ^.^ Zrób postać i wysyłaj na PW.

Oto lista czarów:
X. Nazwa Czaru (koszt w MP)

1. Lewitacja (3)- Mag wznosi się do 5 metrów nad ziemię. Wciąż może czarować. Czas trwania wynosi 1 minutę. W praktyce: Maga można zranić tylko czarami i bronią dystansową. Jeśli napotyka jakąś przeszkodę terenową, którą chce oblecieć krzyżuje ręce i przechodzi na upatrzoną pozycję.

2. Magiczny Pocisk (1 do 3)- W zależności od zużytej many pocisk zadaje 1 do 3 HP. Jeśli MT uderzy w tarczę też uznaje się trafienie.

3. Niewidzialność (4)- Mag krzyżuje na ręce i jest wtedy niewidzialny. Nie może atakować, ani rzucać czarów.

4. Prawdomówność (5)- Po rzuceniu można podmiotowi zadać trzy pytania, których odpowiedzi mają brzmieć "tak", "nie", "nie wiem". Nie można zadać dwóch takich samych pytań.

5. Zamrożenie (3)- Po trafieniu MT obiekt czaru otacza lodowa skorupa. Przez 5 minut nie może się ruszać, a zranić można go tylko czarami. Jeśli na zamrożonego zostanie rzucona kula ognia, ta nie powoduje obrażeń, ale od razu przerywa działanie czaru.

6.Ogłuszenie (2)- Na 1 minutę ogłusza cel. Wymaga trafienia MT. Można cel zranić normalną bronią.

Mana odnawia się z prędkością 1 MP na 20 min. Można będzie też odnawiać ją ciasteczkami lub cukierkami many ^.^
Podczas trwania czarów mana się nie regeneruje.
Będą też czary premiowe, których rzucenie będzie wymagać rzucania przez więcej niż jednego maga (czary które wymagają 9 i więcej MP).


Role Play:
Rasy nie odbiegają od stereotypów.
Klasy też stereotypowo z wyjątkiem:
Inkwizytor- baaardzo pobożny i gotowy do zwalczania sług Melkora. Jednakże nie musi być idealny ^.^ Może lubić "łączyć się z bogiem" poprzez częste picie gorza... znaczy się "duchowego napoju".
Paladyn- Mniej fanatyczny od Inkwizytora. Zwykle cechuje ich zimny profesjonalizm i powściąganie emocji. Paladyni mogą przejść 1 z 3 ścieżek szkolenia- "Miecza", "Magii" i "Zwiadu" (na LARP-ie będą tylko z ścieżki "Miecza"). W przeciwieństwie do typowego paladyna z fantasy cenią bardziej skuteczną niż honorową walkę, jednak nigdy nie narażą postronnych osób. Nienawidzą Alleiów.
Allein- Oddani mrocznemu bogowi Melkorowi. Zwykle wykonują zadanie bez względu na koszta i ofiary w ludziach. Najważniejsze jest dla nich przywrócenie do życia Wielkiego Mistrza- legendarnego Alleina, pół demona. Nienawidzą Paladynów.


Organizacyjne:

1. Na zgłoszenia czekam jeszcze do czwartku. W piątek rozsyłam role. Jeśli ktoś przyjdzie "bez postaci" i stworzy ją na miejscu będzie przydzielony do odpowiedniej grupy wedle mojego uznania.

2. Miło widziana własna broń, gdyż z tego co Zayl mi napisał, nie będzie dostępu do Bladogrodzkich PCV Sad

3. Spotykamy się w sobotę o 10:00 przy ratuszowej fontannie. Stamtąd idziemy na 16 lub 26 (mamy autobus o 10:18 i 10:22) i jedziemy na Paderewskiego pętla. Stamtąd będzie jakieś 5 minut drogi na miejsce gry. Gra się skończy kiedy skończy ^.^

Nie mam jeszcze ról od następujących osób:
Rudy
Mocarrr
Kosiek
Axe
Adamek
Blackmane


I jeszcze coś do fabuły:

Wczoraj dotarliśmy do Catarnaun. To co od razu zwróciło naszą uwagę to olbrzymia magiczna bariera, która otacza las. Musimy znaleźć jakiś sposób na jej przekroczenie. Obóz rozbiliśmy bez trudu. W okolicy znaleźliśmy kilka ołtarzy o niewiadomym przeznaczeniu. Wiemy także, gdzie spoczął Alton Sigri. Znaleźliśmy miejsce jego pochowku. Za kilka dni zdam kolejny raport.

Te kilka dni obfitowały w dziwne zdarzenia. Najpierw pojawił się dziwny wędrowiec. Zdawał się sporo wiedzieć o tym miejscu, ale na większość pytań odpowiadał wymijająco. Gdy spróbowaliśmy go przesłuchać w bardziej brutalny sposób zniknął. Następnie dwóch magów badających jeden z ołtarzy objawił się dziwny człowiek. Powiedział, że podda ich próbie, jednak pojawił się wspomniany wędrowiec i oznajmił mu "że jeszcze nie czas". Wtedy obaj zniknęli. Poza tym kilku pachołków zaginęło...

Znaleźliśmy zaginionych. Leżeli porąbani w pobliżu magicznej bariery. Poza tym zaginęło sześciu kolejnych. Rozkazałem umocnić obóz. Ponownie pojawił się wędrowiec. Powiedział, abyśmy wracali do domów, bo nie jesteśmy godni poznać sekretów Catarnaun.

Zostałem sam. Wszyscy inni nie żyją, albo dołączyli do nieumarłych. Mój kostur ma już ostatni ładunek kuli ognia. Zostanie na ostatni atak. Bawi się w ciemności, pragnąc doprowadzić do szału. Pogardliwy śmiech i słowa "Zguba Alamara będzie moja!". Wędrowiec ostrzegał. Powinienem się jego posłuchać...


Ostatnio zmieniony przez Poleander dnia Śro 18:54, 23 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Stowarzyszenia Blady Gród Strona Główna -> LARP Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4


Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin