Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Poleander
Dołączył: 08 Lip 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:15, 14 Wrz 2009 Temat postu: Starcie o "Zgubę Alamara" |
|
Otóż wpadłem na pomysł urządzenia LARP-a w dniach 26 lub 27 września. Rozważam miejsca bliskie, jak np: las w Krywlanach. LARP odbędzie się w świecie autorskim.
Dawno temu przez Cesarstwo Vekri przeszła zaraza. Nikt nie wiedział skąd się wzięła, ani kto ją przywlókł, Wiadomo było, że powodowała szybką i bolesną śmierć. Jedni mówili, że to robota wiedźm, kara boska, a jeszcze inni, że to sprawka demonów. Jedno było pewne- nie można było jej uleczyć ani wonnymi ziołami, ani modlitwami i czarami kapłanów. Kościół Teldora w obronie ludzi powołał specjalną grupę składających się z najskuteczniejszych Inkwizytorów Płomiennego Serca, którzy mieli doświadczenie w niszczeniu demonicznych sił. Wybrali się do pierwszego z miast, w którym wybuchła zaraza- Catarnaun. Długie tygodnie czekano wieści od grupy, aż w końcu nadszedł długo oczekiwany moment. Z ośmiu ludzi wrócił tylko Inkwizytor Alamar. Był tylko cieniem człowieka, który wyruszył w drogę. Wkrótce zmarł, zupełnie jakby stracił całą chęć do życia. Przed śmiercią powiedział jedynie: "To co zapieczętowałem może w przyszłości być naszą nadzieją lub zgubą". Wkrótce tajemnicza choroba wygasła...
300 lat później nastała Wielka Wojna. Królestwo Oberon zostało napadnięte przez Cesarstwo Vekri. Tysiące ginął z imieniem swoich władców na ustach. Zakon Paladynów wspiera Oberon. Alleini, czyli Mroczni Paladyni knują swoje intrygi w cieniu. Elfy i Krasnoludy nie mieszają się do ludzkich konfliktów, ale wiedzą że to tylko kwestia czasu, aż wojna przyjdzie do ich siedzib. Gobliny rabują, korzystając z wojennej zawieruchy. Natomiast półdzicy orkowie szukają okazji do wykazania się w wojnie przeciw ludziom, chociaż co sprytniejsi wodzowie najmują się dla nich w zamian za broń i żywność.
Obecnie wojna tkwi w martwym punkcie, ale każda ze stron konfliktu szuka zapomnianej wiedzy, która przechyli szalę zwycięstwa na ich stronę. Sekret Alamara pogrzebany Catarnaun może być tym czego szukają. Czym jest "Zguba Alamara"? Co im przyniesie? Czas pokaże..."
Wkrótce postaram się umieścić listę ról, stronnictw, ras i klas.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zayl
Ero-senin
Dołączył: 03 Sie 2007
Posty: 882
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z kontenera Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 7:34, 15 Wrz 2009 Temat postu: |
|
Masz u mnie piwo
W końcu kolejna osoba wzięła się za organizacje
Jakbyś potrzebował pomocy zawsze chętny i do usług
I żeby nie było będe
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szymen
Dołączył: 29 Cze 2009
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:13, 15 Wrz 2009 Temat postu: |
|
coś na temat tworzenia postać do larpa ? jakies szczególne profesje ?
Opis fajny jak dla mnie, gratz
|
|
Powrót do góry |
|
|
tuerth
Cyrulik?
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: również Białystok :) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 10:35, 16 Wrz 2009 Temat postu: |
|
Będzie jakaś mapka, albo jakiś zarys geograficzny, polityczny? Kilka miast, kto gdzie rządzi, takie tam...
Cytat: | coś na temat tworzenia postać do larpa ? |
Zapewne wybierasz rolę, stronnictwo, rasę i klasę i masz to co z tego wynika
Cytat: | Czym jest "Zguba Alamara"? |
Zapewne kluczami, bo te się zawsze gubią xD
Już rezerwuję sobie czas^^
|
|
Powrót do góry |
|
|
None
Dołączył: 13 Lut 2007
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 15:08, 16 Wrz 2009 Temat postu: |
|
Też bym wziął udział, gdyby to był jeszcze kolejny weekend. Od niedzieli do soboty mnie nie będzie i prawdopodobnie nie będę miał nawet dostępu do neta (a co za tym idzie, nie zrobię i nie wyślę postaci).
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mocarrr
King of Disco
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wasilków! Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:18, 16 Wrz 2009 Temat postu: |
|
Piszę się i czekam cierpliwie
|
|
Powrót do góry |
|
|
nosferatu
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z kanałów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:00, 17 Wrz 2009 Temat postu: |
|
Możesz mnie dopisać do listy osób biorących udział w LARPE.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kosiek
Wielki JaSzczur
Dołączył: 24 Wrz 2007
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:56, 17 Wrz 2009 Temat postu: |
|
Dobra, mnie też dopisz xD
|
|
Powrót do góry |
|
|
Andre
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowe Miasto Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:44, 17 Wrz 2009 Temat postu: |
|
też dopisz, czekam niecierpliwie na dalsze info
|
|
Powrót do góry |
|
|
Axe
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pią 6:51, 18 Wrz 2009 Temat postu: |
|
dopisz i mnie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adamek
Admin-chan
Dołączył: 12 Sty 2007
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stamtąd Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 7:57, 18 Wrz 2009 Temat postu: |
|
Dopisuj
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pendzel Kleosin
kendoka
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Grodu Kleosin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 15:58, 18 Wrz 2009 Temat postu: |
|
Dodaj do zaznajomionych.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kacpuś
Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:46, 18 Wrz 2009 Temat postu: |
|
Z chęcią
|
|
Powrót do góry |
|
|
Poleander
Dołączył: 08 Lip 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 9:23, 19 Wrz 2009 Temat postu: |
|
Wow! Nawet nie spodziewałem się takiego zainteresowania
Dobra klasy i rasy:
Rasy i ich modyfikatory:
Człowiek- 1 HP, 1 MP
każda klasa
Elf- 0 HP, 2 MP
Wojownik
Mag
Łotrzyk
Tropiciel
Kapłan
Krasnolud- 3 HP
Wojownik
Tropiciel
Kapłan
Ork- 3 HP
Wojownik
Łotrzyk
Tropiciel
Kapłan
Teraz klasy:
1) Wojownik
+5 HP
2) Mag
+1 HP, +7 MP
3) Łotrzyk
+2 HP
- skrytobójstwo- podchodzisz od tyłu, klepiesz w plecy i mówisz na głos "skrytobójstwo". Ofiara pada martwa.
- Ogłuszenie- j.w. tyle, że mówi się "ogłuszenie", a ofiara jest ogłuszona na 5 min.
- Otwieranie zamków- łotrzyk musi w spokoju spędzić przy zamku 5 min. Wtedy otwiera go bez potrzebnego klucza.
- Cwaniak- Gdy używa się na nim czaru "prawdomówność" w jednym z trzech pytań może skłamać.
4) Tropiciel
+2 HP, +1 MP
- znajomość stworzeń- tropiciel wie ile HP i jakie słabości ma potwór, z którym walczy pod warunkiem, że pochodzi z tego samego świata co tropiciel.
- tropienie- tropiciel odczytuje ślady stworzeń. W praktyce pytasz pozafabularnie gdzie poszedł pan X. Musisz to zrobić z miejsca, gdzie ten ktoś stał, a NPC jeśli wie MUSI wskazać ci kierunek.
- Obalenie- czar kosztujący 1 MP. Po trafieniu MT ofiara musi paść na ziemię. Nie powoduje obrażeń, ale można wykorzystywać go do ucieczek i uzyskania przewagi w walce.
5) Paladyn
+ 3 HP
- leczenie x1 na godzinę (przywraca 1 HP)
- Magiczny pocisk- jeśli paladyn ma MP może użyć wymagającego jeden 1 MP pocisku powodującego utratę 1 HP.
6) Allein (Mroczny Paladyn)
+ 3 HP
- wyssanie życia x1 na godzinę (po dotknięciu ofiary odbiera jej 1 HP i przekazuje go tobie)
- Magiczny pocisk- jak u Paladyna.
7) Inkwizytor
+ 2 HP, +4 MP
- Gniew Boży- magiczny pocisk kosztujący 1 lub 2 MP i zadający tyle obrażeń ile zużyliśmy na niego many.
- Większe leczenie- Kosztuje 1 MP i przywraca 2 HP
- Fanatyzm- stan trwający do końca walki. Dodaje Inkwizytorowi 2 HP (dodatkowe, czyli po końcu walki nie może zginąć jak ma np: 1 HP), odporność na strach i czary kontrolujące umysł. Może być użyty tylko raz na 2h.
8 ) Kapłan
+ 2 HP, +4 MP
- Większe leczenie- jak u Inkwizytora.
- Ochrona- kosztuje 1 MP i dodaje osobie na którą zostanie rzucony na 20 min + 1 HP.
- Mocarz- kosztujący 3 MP czar daje osobie na którą został rzucony większą siłę, dzięki czemu przez 10 min zadaje 2 HP obrażeń, a nie 1.
- Rytuały- Gdy w pobliżu jest MG można zrobić rytuał o konkretny efekt. Jeśli liczba wiernych i oprawa modlitwy będą adekwatne do prośby zostanie ona spełniona. Jeśli uznam, że jednak to zamało to dam coś w zamian. Np: Po walce trzech wiernych modli się o wskrzeszenie druha. To za mało, więc np: zamiast tego każdy zostanie uleczony z 1 HP obrażeń.
Poza tym KAŻDY ma wybrać swoje bóstwo opiekuńcze:
Teldor- dobry bóg
Melkor- zły bóg
Lista postaci:
1. Tajna Grupa Uderzeniowa Królestwa Oberon
2. Siły Cesarstwa Vekri
3. Mobki- czyli przeszkadzacze dla graczy
4. Grupy poszukiwaczy przygód
NPC-ów już mam, ale jakby ktoś bardzo chciał to mogę przyjąć do tego grona
I proszę aby bronie były adekwatne do postaci. Niech nie będzie łotrzyków biegających z dwuręcznymi mieczami i magów w płytówkach. Za pancerz nie będzie punktów, chyba że pancerz będzie fajnie zrobiony.
I teraz słucham pytań.
Ostatnio zmieniony przez Poleander dnia Sob 19:40, 19 Wrz 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Andre
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowe Miasto Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:46, 19 Wrz 2009 Temat postu: |
|
jedyna rzecz której nie kminie, to czemu krasnal daje +3 do mp?? Krasnale to raczej zawsze do defa / hp dają, ale to twoja autorka więc może jest inaczej ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
|