Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kelus
3v1l l33t
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 678
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:08, 12 Sie 2007 Temat postu: |
|
Okulary ochronne to podstawa, bez nich nie ma mowy brania udziału w larpie
A pomysł larpa w mieście jest lekko nie odpowiedzialny, bo nawet nie chodzi o wystraszenie ludzi, a raczej ich zdrowie, jedna zabłąkana kulka może wyrządzić wiele szkody
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
tuerth
Cyrulik?
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: również Białystok :) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:52, 12 Sie 2007 Temat postu: |
|
Pomysł LARPa w Mieście jest dobry Tylko że nie TEGO xD<lol2>
Ma ktoś jakiś DOBRY pomysł na miejscówkę? Najlepiej sprawdzoną, niedaleko miasta lub gdzieś w[byle by były warunki]. Można więc powiedzieć że to taki mały konkurs Na najlepszą miejscówkę xD
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adamek
Admin-chan
Dołączył: 12 Sty 2007
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stamtąd Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:54, 12 Sie 2007 Temat postu: |
|
Kelus ma racje... gra w mieście odpada...
Co do mechaniki to już jako tako jest przygotowana, w sumie niemal nie bedzie sie różniła od zasad LARP-ów poprzednich.
Natomiast rasy lub stronictwa będa miały swoje zasady sepcjalne i lekki rozpis atrybutów fizycznych (np. Orkowie mają 1pkt życia więcej)...
|
|
Powrót do góry |
|
|
None
Dołączył: 13 Lut 2007
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 23:06, 12 Sie 2007 Temat postu: |
|
Co do miejsca to wspomniane przeze mnie Hryniewicze byłyby idealne, trzeba by było jednak zachować ostrożność, gdyż w jednym z budynków jest dużo szkła, a w żadnym nie ma poręczy, jednak miejsce było już wielokrotnie sprawdzane.
A co do ras to ja poproszę o szczegóły dotyczące Tau jak coś.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adamek
Admin-chan
Dołączył: 12 Sty 2007
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stamtąd Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 23:31, 12 Sie 2007 Temat postu: |
|
Jutro sie tym juz zajme na poważnie ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
kelus
3v1l l33t
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 678
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 7:51, 13 Sie 2007 Temat postu: |
|
Również optuję za Hrynkami Ta miejscówa na 100% się sprawdzi.
|
|
Powrót do góry |
|
|
tuerth
Cyrulik?
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: również Białystok :) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 13:13, 13 Sie 2007 Temat postu: |
|
Ja z sarq'em zajęliśmy się jako takim przygotowaniem tego czegoś [znaczy on więcej zrobił a ja prawie nic xD<lol2>]
Zajmijcie się znalezieniem miejsca Tego nam potrzeba
|
|
Powrót do góry |
|
|
sarqah
Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pon 15:34, 13 Sie 2007 Temat postu: |
|
Zaprezentuje jako-takie pomysly na kilka umiejetnosci:
Umiejetnosci(po jednaj dla kazdej postaci, chyba ze napisano inaczej np. ludzie):
-strzelectwo
-walka wrecz
-uzywanie tarczy
-inzynier
-paramedyk
-umiejetnosci magiczne
Umiejetnosci dodatkowe:
-specjalizacja w strzelectwie
-specjalizacja w walce wrecz
-specjalizacja w umiejetnosciach magicznych
Opis umiejetnosci:
-strzelectwo – potrafisz poslugiwac sie brnia dystansowa na podstawowym poziomie (zaladowywanie, przeladowywanie, strzelanie). Max ilosc nabojow w magazynku 1\2
-walka wrecz – potrafisz poslugiwac sie jedna bronia jednoreczna lub jedna bronia dworeczna. Tylko imperium, orkowie i Tau-kasta ognia. Dozwolone bronie:
-(tu cos trzeba wpisac)
-
-
-uzywanie tarczy - potrafisz uzywac malej tarczy i pistoletu lub wiekrzej tarczy i broni do walki wrecz. Tylko imperium, orkowie i Tau-kasta ognia.
-inzynier – jestes w stanie naprawic zniszczona bron, zbroje lub tarcze Tylko Tau.
-paramedyk – mozesz leczyc siebie lub innych uzywajac bandazy (+2pz) Tylko imperium i Tau
Opis dodatkowych umiejetnosci:
-specjalizacja w strzelectwie – perfekcyjnie poslugujesz sie bronia zasiegowa. Max nabojow w magazynku 1\1. Tylko imperium i Tau
-specjaizacja w walce wrecz – perfekcyjnie poslugujesz sie bronia wrecz, mozesz walczyc dwiema bronmi jednoczesnie, ponadto umiesz walczyc kada bronia. Tylko orkowie.
Tutaj opisze kilka ras(te, ktore wydaly mi sie najleprze):
Imperium – wszechstronnie uzdolnieni ludzie, zdolni do walki wrecz, jak i do walki na odleglosc.
Umiejetnosci podstawowe ludzi:
-walka wrecz
-strzelectwo
-jedna wybrana umiejetnosc
Zabronione umiejetnosci ludzi:
-specjalizacja w walce wrecz
-inzynier
Orkowie – rasa walecznych humanoidow, specjalizujacych sie w walce wrecz, wytrzymali, lecz malo odporni a obrazenia. Ich umiejetnosci strzeleckie siegaja dna, dlatego zdecydowali sie na odlozenie pistoletow na bok. Kazdy jeden z wlasnej woli nie odali sie sam na krok od swojej grupy.
Umiejetnosci podstawowe orkow:
-walka wrecz
-uzywanie tarczy
Zabronione umiejetnosci orkow:
-inzynier
-paramedyk
-specjalizacja w strzelectwie
Specjalne – nie moga uzywac ciezkich(metalowych) pancerzy, ale maja mocna skore co dodaje im +1pz
I specjalnie dla None:
Tau – humanoidy duzo bardziej kruche niz ludzie, rzez co nie nadaja sie do walki wrecz. Jednak mimo tej wady, sa swietnymi strzelcami. Rod Tau dzieli sien a poszczegne kasty
-kasta ognia – rod wojownikow, wycwiczeni sa w strzelectwie lepiej niz ich pobratyncy
-kasta ziemi – rod inzynierow, wszyscy z nich zanja sie na inzynierii.
Umiejetnosci podstawowe Tau:
-specjalizacja w strzelectwie
-kasta ognia – walka wrecz
-kasta ziemi – inzynier
Zabronione umiejetnosci Tau:
-walka wrecz (poza kasta ognia)
-specjalizacja w walce wrecz
-uzywanie tarczy(poza kasta ognia)
-kasta ognia – paramedyk
Jest to wytwor jednego poznego wieczoru i wiadomosci zebranych na wikipedii. Calosc wymaga dopracowania, i jezeli pomysl sie przyjmie zrobie to jak najlepiej. Przewidziana jest jeszcze rasa Eldarow, zajmujaca sie magia... Ale to jest jeszcze do przedyskutowania. Rozpisane na czesci pierwsze. Nie czepiajcie sie szczegolow, ale pomysly na przydatne umiejetnosci beda mile widziane. Pozdrawiam!
|
|
Powrót do góry |
|
|
tuerth
Cyrulik?
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: również Białystok :) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:38, 13 Sie 2007 Temat postu: |
|
do inzyniera się przyczepię, jak to naprawić zepsutą broń i pancerz? To musiło by się na jakiejś zasadzie psuć więc coś chyba jakoś dziwne
Do strzelectwa: A na jakiej ty zasadzie chcesz sprawdzać jaka jest pojemność magazynka? Zresztą ja planowałem sobie kupic coś a'la "pompka" a tam już wcale nie ma magazynka i co teraz? Zresztą łątwo oszukać bo nikt tego nie sprawdzi, bo i jak?"Pokaż magazynek" -_-
Hmm...sarq to może nawiążmy konkretną współpracę i przeróbmy wszystko a dopiero później opublikuje się? Co ty na to? Napiszesz na gg albo PW albo co tam sobie chcesz xD
|
|
Powrót do góry |
|
|
Faust
Matka
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Białegostoku :D Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:34, 13 Sie 2007 Temat postu: |
|
Własnie chciałem zauważyć te same błędy co Tuerth, z tym magazynkiem i tymi zepsuciami broni ( no chyba że powsypujemy tam piasku i na serio bedize sie psuła tylko ze osoba zajmujaca stanowisko inzyniera na serio umiałą by to naprawic [ nie chcem sie chwalic ale ja bym sie nadawał]) a tako to moze byc
|
|
Powrót do góry |
|
|
sarqah
Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pon 18:25, 13 Sie 2007 Temat postu: |
|
Co do napelniania magazynka do polowy - w tej zabawie nie chodzi o oszukiwanie, a o dobra zabawe. Jezeli ktos ma zamiar psuc sobie i innym gre niech lepiej zostanie w domu. Jest to rzecz nie ocenialna, ale kazdy ma swoje sumienie...
A co do psucia sie broni - to raczej kwestia utrzymywania klimatu. Jezeli przeciwnik uderzeniem pcv-ki wytraci Ci bron z reki, to taka bron jest uznawana za zepsuta. Tak samo, jak gdy spadnie Ci ze znacznej wysokosci(gdy siedzisz na drzewie na przyklad) lub gdy dostaniesz kulke w sam srodek lufy. Wtedy inzynier za pomoca odpowiednich narzedzi(dostanie male pudeleczko z kilkoma przyborami) i wykorzystujac odrobine czasu(dajmy na to 10min) moze taka bron naprawic. Wszystko kwestia utrzymywanie klimatu. Pozdrawiam!
|
|
Powrót do góry |
|
|
tuerth
Cyrulik?
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: również Białystok :) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:59, 13 Sie 2007 Temat postu: |
|
A co z użyciem broni bezmagazynkowej??[Czyli wsyp graść kulek do broni i strzelasz]
Do rozpisania: Zasady psucia się broni, myślę żeby rozszerzyć umiejętność inżynier[a bo ja wiem, moze jakieś miny czy coś takiego ?]
|
|
Powrót do góry |
|
|
sarqah
Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Wto 10:21, 14 Sie 2007 Temat postu: |
|
Mozna by. Wszystko jest do przedyskutowania. Dzisiaj prawdopodobnie nie bede mial zasu, zeby cokolwiek zrobic, ale na pewno w przyszlym tygodniu zajme sie tym bardziej. Moze mozna by sie spotkac w kilka osob, i cos pomyslec razem, na miejscu... Pozdrawiam!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adamek
Admin-chan
Dołączył: 12 Sty 2007
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stamtąd Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 10:39, 14 Sie 2007 Temat postu: |
|
Brakuje mi kultystów (ZANACZAM klutysów, nie wojowników) chaosu, no i kliamtu... ja bym troszke to zmnienił choć musze sie zastanowić, i dlatego chciałem sie skontaknować z D. ...
W WH40k bardzo dużą role gra religia. Imperium, orkowie i chaos. Te "frakcje" są ślepo posłuszni swojej wierze, każdy żołnierz imperium z dumą oddaje życie w imię Imperatora i Sigmara, orkowie wierzą w wielką rozpierduche co można przetłumaczyć jako "Waaagh", a każdy kultysta zrobi wszystko aby sie przypodobać sie mrocznym bóstwom.
Zaś Tau walczął o większe dobre, czyli też w coś wierzą co im dodaje sił...
jeszcze dziś napisze jakie ja bym dał zasady i wszystko przedyskutuejmy na spokojnie
|
|
Powrót do góry |
|
|
sarqah
Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Wto 18:16, 14 Sie 2007 Temat postu: |
|
Oczywiscie, moje pomysly nie zawiraja w sobie ani troche religii czy magii. To czysta mechanika tworzenia postaci. Nic wielkiego, ale zawsze bedzie sie o co oprzec. Ja wciaz jestem za spotkaniem sie i przedyskutowaniem wszystkich za i przeciw na spokojnie. Pozdrawiam!
|
|
Powrót do góry |
|
|
|