FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Stowarzyszenia Blady Gród Strona Główna
->
Wiedźmin
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Jakoś tak ogólnie...
----------------
Witajcie !!
Zasady forum
Samo forum
RPG
----------------
Neuroshima
Warhammer
Story Telling
AD&D
WoW
Star Wars
Wiedźmin
WFB
WoD
Kiedy Rozum Śpi
LARP
----------------
LARP
LARP WOŚP 2010
Zasady
Stroje
Uzbrojenie i Walka
Postacie i charaktery
Pytania i niejasności
Galeria
World of Warcfat
Poza LARP-ami i RPG (bo ile można ^^')
----------------
Gry
Muzyka
Książki, komiksy, Filmy
Spotkania
Humor
Fajne- Ciekawe filimki
Pogaduchy
Twórczość
EGU 2010
Stowarzyszenie
----------------
Stowarzyszenie
Strona Bladego Grodu
Shout box
----------------
Shout Box
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Adamek
Wysłany: Wto 13:20, 19 Lut 2008
Temat postu:
Tuerth napisał:
A jak rozwiązujesz kwestie sporne? Walka gracz-gracz albo coś od czego zależy życie jednego z nich?
Od tego kogo MG lubi bardziej
Kruk
Wysłany: Wto 13:12, 19 Lut 2008
Temat postu:
może będzie lepiej jeśli założymy inny temat na tego typu dyskusje. zapraszam do tematu Inne
tuerth
Wysłany: Wto 9:34, 19 Lut 2008
Temat postu:
A jak rozwiązujesz kwestie sporne? Walka gracz-gracz albo coś od czego zależy życie jednego z nich?
tuerth
Wysłany: Pon 20:46, 18 Lut 2008
Temat postu:
No grałem
Ale walki wręcz była całkiem dobra z tego co pamiętam, ale grałem dawno[5-6 klasa podstawówki, czyli z 6 lat temu
]
A wnioski z całego podręcznika były, że walka wręcz jest OK, Potworów za mało, a czarowanie jest Złe![Z marzeń o idealnym RPG xD]
Kruk
Wysłany: Pon 20:29, 18 Lut 2008
Temat postu:
bo pewnie grałeś z mechaniką. prawda? ja prowadzę narracyjnie. jak mówisz że celujesz na przykład grotem kolesiowi w czoło czy w jądra to jest pewne że padnie. i tak. można wzmacniać czary. po prostu deklarujesz że się skupiasz bardziej(łatwiej cie wtedy tracić hehe xd. żartuje). no ale jak uderzasz kogoś w zbroje to może nie działać jak byś tego chciał.
Kosiek
Wysłany: Pon 20:17, 18 Lut 2008
Temat postu:
Wiesz, w Młotku na pierwszej profesji (nawet rozwiniętej), to trolla też możesz co najwyżej po jajkach podrapać... Ba! Czasem ork to za dużo.
tuerth
Wysłany: Pon 20:12, 18 Lut 2008
Temat postu:
Z tego co grałem to mag jako taki do walki się nie nadawał. Grałem kilka razy i wyglądało to tak, że rzuciłem jakiś czar ofensywny[nazwy nie pamiętam
] Wzmocniony[bo chyba się coś takiego da zrobić] za całą manę[bo były jakieś punkty, możliwe że się tak nazywały] i czar ten nie dał rady zabić przeciętnego zbrojnego
Kruk
Wysłany: Pon 18:46, 18 Lut 2008
Temat postu: Magia
1)magia u czarodziejów- magowie muszą pobrać trochę mocy z jakiegokolwiek żywiołu(woda,powietrze,ziemia,ogień). Ogień jest bardzo trudny do opanowania i najpotężniejszy i umieją z niego pobierać moc tylko doświadczeni magowie. W nawiasie jest podana kolejność, z którego żywiołu najłatwiej korzystać. Czary pogrupowane są w dziedziny.
2)magia kapłańska-moc pobierana jest od bóstwa. a zaklęciami są modlitwy. Aby wypowiedzieć modlitwę a tym samym czarować są wymagane dobre intencje. Jeśli kapłan chce czarować "bo chce" jest mu oczywiście trudniej.
3)magia druidzka-również opiera sie na modlitwach i przekleństwach(plagi).
4)magia wiedźmińska-składają sie na to znaki-najsłabsze czarodziejskie zaklęcia wymagające tylko krótkiego gestu. Wiedźmini pobierają moc z amuletów
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by
JR9
for
stylerbb.net
Regulamin