FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Stowarzyszenia Blady Gród Strona Główna
->
LARP
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Jakoś tak ogólnie...
----------------
Witajcie !!
Zasady forum
Samo forum
RPG
----------------
Neuroshima
Warhammer
Story Telling
AD&D
WoW
Star Wars
Wiedźmin
WFB
WoD
Kiedy Rozum Śpi
LARP
----------------
LARP
LARP WOŚP 2010
Zasady
Stroje
Uzbrojenie i Walka
Postacie i charaktery
Pytania i niejasności
Galeria
World of Warcfat
Poza LARP-ami i RPG (bo ile można ^^')
----------------
Gry
Muzyka
Książki, komiksy, Filmy
Spotkania
Humor
Fajne- Ciekawe filimki
Pogaduchy
Twórczość
EGU 2010
Stowarzyszenie
----------------
Stowarzyszenie
Strona Bladego Grodu
Shout box
----------------
Shout Box
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Adamek
Wysłany: Śro 11:07, 16 Lip 2008
Temat postu:
Rozmawiałem z Yarepnem i wygląda na to że nikt nie wpłaca... to jak robimy ?
Jade sam czy ktoś jeszcze się pisze ?
Adamek
Wysłany: Śro 8:38, 11 Cze 2008
Temat postu:
Albo hrabią
Yarpenn napisał:
Witam.
Jak informowałem w temacie obok postanowiłem otworzyć zapisowpłaty na poczet LARP'a, który odbędzie się 23-24 sierpnia 2008 roku. Muszę wpłacić do 500 złotych do 15 marca, więc gotówka jest potrzebna.
Oczywiście jeżeli kogoś nie będzie albo impreza nie wypali to gotówka będzie zwrócona.
Kwota wpłaty to 25 zł.
Oto dane:
Paweł Styczyński
ul. Kwiska 8/6
54-210 Wrocław
Konto: 21 1090 2516 0000 0001 0406 3479
Z dopiskiem: Za Larpa Grod 2008 - nickname/imie i nazwisko.
---
(...)
Tym do 15 marca sie nie przejmujcie tylko wpłacajcie
Emasz
Wysłany: Śro 7:21, 11 Cze 2008
Temat postu:
Ja jestem cały za. Żeby tam nie przeginać to ktoś z nas może być jakimś lordem np. uciekającym po straceniu całej ziemi i bogactwa czy jakaś inna bajka.. Będzie dobrze
Jeszcze raz powtzarzam że jadę i pytam: co z wpłacaniem tej kasy?
Adamek
Wysłany: Wto 22:36, 10 Cze 2008
Temat postu:
Zapisy na jak najszybciej
'
tuerth
Wysłany: Wto 19:00, 10 Cze 2008
Temat postu:
Ze niby ludzie z bladego? Czemu nie, moze być ciekawie
Jest jakieś ograniczenie z datą zapisów czy coś takiego?
Adamek
Wysłany: Wto 17:31, 10 Cze 2008
Temat postu:
Yarpenn napisał:
Yo.
Mysle, ze spokojnie moze byc tak, jak podales.
Zeby Wam ubarwic grupe zrobcie z jednej osoby jakiegos ksiecia/krola incognito, a reszta to jego obstawa, a wszyscy oficjalnie niby grupa awanturnikow
Co Ty na to?
I co my na to ?
Adamek
Wysłany: Wto 9:02, 10 Cze 2008
Temat postu:
Yarpenn napisał:
Witajcie!
Zgodnie z zapowiedziami (kto sie interesowal, ten wiedzial
) prezentuje do dyspozycji graczy ustalona przez MG mechanike do LARP'a "Mgły nad Norden". Mając na uwadze zeszłoroczne Sedgemoorowe doświadczenia postanowiliśmy nieco uprosić mechanizmy gry, tworzenia postaci itp, by uczynić rozgrywkę bardziej dynamiczną, ciekawą i wciągającą. Przede wszystkim odeszliśmy od typowego, podręcznikowego tworzenia postaci, tworząc własny, uproszczony schemat. A oto szczegóły.
1. Ktokolwiek grał w Warhammera ten wie, że w I edycji był podział postaci na Wojowników, Łotrów, Rangerów i Uczonych. Chcielibyśmy ten podział podtrzymać. Tworząc postać, wybierz jedną z tych klas zawodowych, zapisz sobie jako 1 pkt. Jest to sprawa dość ważna, żeby wykluczyć Uczonych w pełnej płycie albo inne paradoksy
Klasa określa ogólny charakter postaci
2. Określenie profesji. Gracz siada sobie i wybiera jakąś profesję, czyli kogo mniej więcej miałby odgrywać. Nie jest nawet konieczne zapisywanie tego, ba, można sobie takową profesję wymyśleć, coś zupełnie nie związanego z podręcznikiem, który jak wiadomo nie daje wszystkich możliwości odgrywania postaci.
3. Znając profesję jesteśmy świadomi jakie umiejętności/zdolności może taka postać posiadać. Umiejętności dzielą się na:
- bojowe - związane z walką, użyciem siły, wytrzymałości itp.
- łowieckie/rangerskie - związane z survivalem, skradaniem się, zrecznością ruchów itp.
- złodziejskie - związane z fachem złodziejskim, zdolnościami oratorskimi, zamki, pułapki itp.
- naukowe - związane z mądrością, inteligencją, wiedzą, magią itp.
Umiejętności przyznajemy wg następujących reguł:
- gracz otrzymuje 7 punktów do rozdysponowania między umiejętności
- 1 punkt to jedna umiejętność wymyślona dowolnie przez gracza, wojownik może brać umiejętności uczonego; dlatego też określenie klasy zawodowej nie jest wymagane, bo może być bardzo uczony wojownik, po co ograniczać komuś odgrywanie?
- brak danej umiejętności nie pozwala na jej testowanie (co ma skłonić graczy do współpracy)
- osoby, które zapłaciły wcześniej za gród otrzymują 1 punkt do rozdysponowania więcej
- można wydać 2 punkty na 1 umiejętność (np. walkę mieczem jednoręcznym) aby być w niej mistrzem. pamiętajcie jednak, że to ogranicza was w każdej innej sytuacji!
- czarodzieje koniecznie muszą zużyć 3 pkt umiejętności na
splatanie magii, język tajemny
oraz jedną z dostępnych
magii
; czytanie i pisanie ze względu na guślarzy nie jest konieczne, pozostawiamy do rozwagi
- 1 pkt wydany na konkretną magię to 1 punkt w mechanice Warhammerowej (II edycja), tyle ile jest pkt w magii, tyle kart ciągniemy do określenia, czy udało nam się spełnić wymagania danego czaru (poziom mocy)
- w przypadku, gdy po pierwszym wyciągnięciu karty ciągniemy drugą i będzie wartość o 1 większa to mamy do czynienia z Przekleństwem Tzeentcha (manifestacja Chaosu). Dla przykładu: Czarodziej ma 2 pkt w magii tajemnej, pierwsza karta to 3, druga to 4 --> Przekleństwo, którego skutki określa MG. Drugi przykład: Czarodziej ma 3 pkt w magii tajemnej, pierwsza karta to 3, druga to 4, trzecia to 5 --> Poważna manifestacja. Gdy będą wyniki np. 7,6,5 to manifestacji nie ma. Wniosek taki, że im więcej kostek, tym potężniejszy Czarodziej, ale większa możliwość Przekleństwa Tzeentcha; Czarodzieje ciągną zawsze z jednej i tej samej puli kart
- test danej umiejętności wygląda tak: poziom umiejętności + los w kartach + ewentualne modyfikatory
4. Mając umiejętności jesteśmy w zasadzie gotowi do gry, gdyż taka karta postaci do gry wystarcza. Nie mniej jednak opisanie jej historii albo czegoś, co ją ubarwi sprawi po prostu, że rozgrywka będzie ciekawsza, a my chętniej będziemy takie postacie odgrywać.
5. Jak widać całkowicie zrezygnowaliśmy z Cech. W poprzednim LARP'ie w ogóle z tego nie korzystaliśmy. I kto by to tam spamiętał...
6. No i oczywiście najważniejsze. Wszelakie testy będą oparte na systemie kart od 2 do 10 plus As jako nadzwyczajny sukces.
---
W razie jakichś wątpliwości piszcie
Od organizatora
Kosiek
Wysłany: Wto 10:24, 27 Maj 2008
Temat postu:
A, niech będzie. Wstępnie jestem chętny.
Faust
Wysłany: Wto 6:51, 27 Maj 2008
Temat postu:
chętny
tuerth
Wysłany: Pon 21:45, 26 Maj 2008
Temat postu:
Tak patrzę, że ekipa się zbiera, to może i ja poszukam funduszy
Emasz
Wysłany: Pon 19:09, 26 Maj 2008
Temat postu:
Ja by mógł, ale od dwóch tygodni czekam na finalizację zakładania konta, więc na razie odpadam...
sawik
Wysłany: Pon 17:39, 26 Maj 2008
Temat postu:
Ja tez jestem chętny tylko nie wiem czy mnie puszczą, zresztą nie zgadza mi się fakt, że jeśli kolo miał wpłacić do 15 marca 500zl a jest 26 maja. WTF? I czy nie można zaplacić na miejscu, albo od razu niech jedna osoba przelew zrobi za więcej i tej jednej w gotówce się odda. Łatwiej będzie.
Emasz
Wysłany: Pon 6:48, 26 Maj 2008
Temat postu:
POPIERAM!
Niniejszym się wpisałem...
RAF
Wysłany: Nie 22:44, 25 Maj 2008
Temat postu:
tez sie pisze...
Fajnie było by zorganizować jakąś zwartą przeszkoloną formację, można by wtedy nieźle "rzezać"... rząd tarczowników, pikinierzy, jacyś magowie, może berserker do mieszania szyków przeciwnika... tylko musiało by nas być tak z 15-20 osób...
WPISYWAĆ SIĘ!!
Adamek
Wysłany: Czw 10:01, 24 Kwi 2008
Temat postu:
Ja już dziś ide wpłacić kase....pewnie później zapomne...
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by
JR9
for
stylerbb.net
Regulamin