FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Stowarzyszenia Blady Gród Strona Główna
->
Zasady
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Jakoś tak ogólnie...
----------------
Witajcie !!
Zasady forum
Samo forum
RPG
----------------
Neuroshima
Warhammer
Story Telling
AD&D
WoW
Star Wars
Wiedźmin
WFB
WoD
Kiedy Rozum Śpi
LARP
----------------
LARP
LARP WOŚP 2010
Zasady
Stroje
Uzbrojenie i Walka
Postacie i charaktery
Pytania i niejasności
Galeria
World of Warcfat
Poza LARP-ami i RPG (bo ile można ^^')
----------------
Gry
Muzyka
Książki, komiksy, Filmy
Spotkania
Humor
Fajne- Ciekawe filimki
Pogaduchy
Twórczość
EGU 2010
Stowarzyszenie
----------------
Stowarzyszenie
Strona Bladego Grodu
Shout box
----------------
Shout Box
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
laska
Wysłany: Pon 13:24, 26 Lut 2007
Temat postu: Magia - Zasady
Magia
Wstęp
W świecie Warhammera, magia istnieje, aczkolwiek nie jest dla wszystkich rzeczą tak oczywistą. Jest to sztuka przeznaczona dla wybranych, budząca strach wśród ludzi nieświadomych jej istnienia, i nie tylko. Przy przenoszeniu świata Warhammera z książki do życia, magia zapoczątkowała jedną z największych serii problemów. Jako że jest ona ważną kwestią w grze, nie można jej pominąć w procesie tworzenia larp’a. Oczywiste jest to, że człowiek, który wciela się w postać maga, nie potrafi czarować. Równie oczywiste jest to, że czar w jakiś sposób działa na inne postacie. Po wielu nieprzespanych nocach, ambitnych dyskusjach i wyleczeniu wielu ran powstałych w wyniku różnicy zdań, powstało kilka reguł dotyczących zagadnienia magii.
Zasady
Rzucanie Czaru
Gracz odgrywający postać czarodzieja, żeby rzucić czar potrzebuje komponentów. Potrzebny jest zwój z czarem i kulka MT ( Magic Target). Na zwoju zapisana jest nazwa i inkantacja zaklęcia. By rzucić zaklęcie, gracz musi wymówić całą formułkę głośno i wyraźnie, przy czym przez cały czas odczytywania zaklęcia, gracz musi trzymać w ręku kulkę MT. Po skończeniu wypowiadania inkantacji, gracz głośno i wyraźnie musi przeczytać nazwę zaklęcia i rzucić kulką MT w ofiarę czaru. Gracz który zostaje trafiony kulką,(za trafienie uznawane jest równierz to, gdy kulka MT trafi w tarczę czy broń postci) musi bezwzględne wykonać działanie czaru. Gracz znajduje się pod działaniem czaru, do momentu gdy nie zostanie uleczony przez postać która ma taką moc, lub gdy mag, który rzucił zaklęcie nie oddali się z pola walki.
Zwoje
Na larpie, magowie w celu rzucenia jakiegoś zaklęcia, muszą spełnić kilka warunków. Jednym z tych warunków, jest posiadanie komponentów wymaganych do rzucenia czaru. Poniżej znajdziecie szczegółowy opis jednego z nich, mianowicie zwojów.
Co to są zwoje?
- Zwoje to kartki papieru, na których została zapisana formułka czaru, jego opis i działanie.
Do czego służą zwoje?
- Do poznania istoty czaru i jego szczegółów, zwoje także traktowane są jako komponent do czaru (nie musimy go czytać jeżeli znamy jego treść, możemy nauczyć się jej na pamięć. Z drugiej strony, nawet jeżeli znamy treść inkantacji, a zwój zostanie nam skradziony, nie możemy już używać tego czaru).
Jak używać zwojów?
- Przy rzucaniu zaklęcia trzymamy zwój w ręku i wypowiadamy formułkę czaru, która jest na nim zapisana. Zwoje są wielorazowego użytku.
Jak zdobywać zwoje?
- Zwoje traktowane są jak przedmiot, czyli mogą być kupione, wygrane, znalezione, ukradzione, mogą być także nagrodą za wykonane zadanie czy też podarunkiem od nieznajomego.
Kulki Magic Target
Na larpie, magowie w celu rzucenia jakiegoś zaklęcia, muszą spełnić kilka warunków. Jednym z tych warunków, jest posiadanie komponentów wymaganych do rzucenia czaru. Poniżej znajdziecie szczegółowy opis jednego z nich, mianowicie kulek Magic Target(MT).
Co to są kulki MT?
- Są to niewielkie, wypchane papierem woreczki wykonane z różnych miękkich materiałów.
Do czego służą kulki MT?
- Służą jako komponent do czaru i wskaźnik ofiary.
Jak używać kulek MT?
- W czasie inkantacji czaru, trzymamy kulkę MT w ręku, po skończeniu wymawiania formułki rzucamy kulką w ofiarę zaklęcia.
Jak zdobywać kulki MT?
- Kulki MT traktowane są jak przedmiot, czyli mogą być kupione, wygrane, znalezione, ukradzione, mogą być także nagrodą za wykonane zadanie czy też podarunkiem od nieznajomego.
Proszę o nie komentowanie w tym temacie, jest tu umieszczony w celach informacyjnych.
Made by Laska
Rock&Roll
W takim wypadku zamykam temat, w razie pytań zapraszam do działu Pytania i niejasności
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by
JR9
for
stylerbb.net
Regulamin