Autor |
Wiadomość |
Benio2\Szymen |
Wysłany: Sob 8:34, 13 Paź 2007 Temat postu: |
|
Aha a do kiedy są otwarte zapisy(o ile wogle)bo mój facet od polaka może by uczestniczył?? |
|
|
yawaris |
Wysłany: Sob 15:12, 29 Wrz 2007 Temat postu: |
|
JA bym sie nawet nie zgodzila na uczestnika larpa w wieku ponize 16 roku zycia ... |
|
|
Gambit |
Wysłany: Pią 8:06, 28 Wrz 2007 Temat postu: |
|
Popieram Adamka |
|
|
Adamek |
Wysłany: Czw 22:18, 27 Wrz 2007 Temat postu: |
|
Tak, mimo wszystko uczestnicy są narażeni na rany i obrażenia w czasie gry.
Dużo tam leży szkła i gruzu, są stare studnie głebokie na pare metrów, co prawda będą oznaczone co jednak nie wiąże sie z ich zabezpieczniem i jakby nie patrzeć że przez głupią brawure można zrobić sobie krzywde, a osoby po ukończeniu 16 roku życia odpowiadają za siebie same i organizator nie ponosi za nich odpowiedzialności (Yawaris, D., Gambit, no i ja).
Gdybyś miał chociaż ukończone 14 lat, zgode rodziców (osobiscie bym sie musiał z nimi skontaktować) i warunek że miałbyś przydzielonego opiekuna pod postacią brata to moża by było przymrużyć oko na te dwa brakujące lata, ale w tym wypadku; rocznik 1995 jeszcze odpada...
Takie jest moje osobiste zdanie, ale jesli większa część organizatorów (patrz wyżej) sie zgodzi z tą to będziesz mógł zagrać...
Moją opinie znasz... |
|
|
Benio2\Szymen |
Wysłany: Czw 16:50, 27 Wrz 2007 Temat postu: |
|
A trzeba mieć skończone 16 lat żeby uczestniczyć w Larpioe ?? |
|
|
sarqah |
Wysłany: Wto 13:07, 25 Wrz 2007 Temat postu: |
|
Może lekki offtop, ale posiadam 20 petard wymaganych do zrobienia granatów. Moge porobić kilka, bo mam tez spory zasób grochu. Z chęcią sprzedam po przystępnej cenie Musze ino wiedzieć, kto chce, i ile. Ogłaszam limit 15 sztuk. Napiszcie do mnie na PW, kto chce. Myśle, że 2zł za granat nie zrobi nikomu krzywdy... Pozdrawiam! |
|
|
Adamek |
Wysłany: Wto 10:25, 25 Wrz 2007 Temat postu: |
|
hmm dobre pytanie,
Powiedzmy do Czwartku przyszłego tygodnia... |
|
|
tuerth |
Wysłany: Wto 9:53, 25 Wrz 2007 Temat postu: |
|
A odpowie ktoś na zwrot: "Do kiedy zapisy"?[się oczywiście piszę, ale nie wiem czy opłaca mi się szukać ludzi zeby było "nas" więcej] |
|
|
sarqah |
Wysłany: Pon 19:16, 24 Wrz 2007 Temat postu: |
|
Na pewno na rynku, ale w czasie przedsylwestrowym. Wiem, że w sklepie Jager mozna kupić petardy bez problemu, mają tam korsarze 202, ale takowe są za małe. Może mieli już dostawe, i mają więkrze, tego nie wiem. Trzeba pojsc i sprawdzić. A co do wymaganych - w sklepie Harcerskim, w domu handlowym Lider można kupić, ale bez dowodu nawet tam nie warto zachodzić. Jak kupywalem tam sprwzynke, to musialem pokazać legitke, że mam ukonczone 14 lat... Pogarda. |
|
|
yawaris |
Wysłany: Sob 18:58, 22 Wrz 2007 Temat postu: |
|
hmmm
no dobra tu mnie masz |
|
|
tuerth |
Wysłany: Sob 18:57, 22 Wrz 2007 Temat postu: |
|
A dodasz jeszcze punkt w Białymstoku w którym sprzedadzą wymagane petardy dla osób poniżej 18? |
|
|
yawaris |
Wysłany: Sob 18:28, 22 Wrz 2007 Temat postu: |
|
Bez repliki tez cos zdzialasz ale replika to dobry pomysl 120 zl na springa to nie tak duzo a juz taki gun daje wiele
Poza tym dobrze jest znalezc jakies kamo/niebieska koszulke i cos co przypomina kamizelke
Dodalem tez linka jak zrbic granaty. koszt 20 zl za okolo 12 sztuk |
|
|
kelus |
Wysłany: Czw 19:47, 20 Wrz 2007 Temat postu: |
|
Replikę myślę, że trzeba mieć, bo dużo nie zdziałasz
Dojazd na miejsce linią 104 z pod ratusza w kierunku Juchnowca. |
|
|
tuerth |
Wysłany: Czw 16:44, 20 Wrz 2007 Temat postu: |
|
Koniecznie trzeba posiadać PCV? Albo replike??
I nie ma jakiś alternatywnych oznaczeń? Bo moro albo niebieskiej koszulki to ja nie mam. A na nic mnie nie stać...
A dodatko:
1.Do kiedy zapisy i w jaki sposób?
2.Jak z dojazdem i takie tam Mam nadzieje że ktoś graczy tam zaprowadzi xD |
|
|
Adamek |
Wysłany: Czw 9:45, 20 Wrz 2007 Temat postu: LARP WH40k, troche zasad |
|
W tym temacie opiszemy pare dodatkowych zasad dotyczących walki i sprzętu, zaczne jednak najpierw o terminie i miejscu, LARP sie odbędzie 06.10.2007 a gra sie odbędzie na terenie zabudowanym w Hryniewiczach.
Pare spraw o których jeszcze trzeba nadmienić:
1.Zasady bezpieczeństwa:
- Obowiązkowe gogle ochronne, jeśli gracz nie będzie miał okularów ochronnych bądź gogle nie wytrzymają serii testowej to zostanie wyproszony z terenu gry i nie dostanie pozwolenia na branie udziały w tymże LARP-ie...
- Obowiązkowo mocne, wytrzymałe buty, tam jest dużo szkła i gruzu.
- Gracze jak chcą to mogą wyposażyć w maski ochronne na nos i usta, to już osobista sprawa i inwencja gracza...
- Nie uderzamy kolbą (a szkoda), ogólnie walka wręcz jest zabroniona nie licząc walki na PCV
- Walczymi z głową, ale chodzi o to że tylko walimy po głowie, ale też walczymy z rozwagą i dbając o bezpieczeństwo innych uczestników gry...
2.Sprzęt:
-Każdy uczestnik gry ma obowiązek posiadać na czas gry; gogle ochronne, replike broni, broń do walki wręcz (PCV),
dodatkowo gracz grający po stronie odpowiedniej frakcji ma mieć odpowiedni strój, znaczy sie:
Gwardziści:
- Zwykłe moro, wystraczy kurtka
Eldarzy:
- Niebieski podkoszulek nałożony na dowolne ubranie i opaska na czoło (dowolny kolor)
Dodatkowe wyposażenie typu, latarka, woda, żywność, ochraniacze na stawy, rękawiczki to już jest dowolność i wybór gracza
Gracz który w jakiś sposób wykona sobie coś na rodzaj pancerza (średni bądź cieżki pancerz) to będzie można dodać sobie dodatkowe punkty życia, zależnie od pancerza oczywiście...
3.Drużyny:
Jak sie zapewne domyślacie gracze będą podzieleni na dwie drużyny, jak w każdej drużynie jest podział obowiązków czyli:
- Dowódca
- Adiutant (zastępca, pomocnik dowódcy)
- Medyk
- Reszta to już są żołnierze, ale mogą wybrać specjalzacje, czyli;
Ciężka broń, obsługa Heavy boltera
walka wręcz, możność noszenia małej tarczy
Snajper, posługiwanie sie snajperką
Po zgłoszeniu sie wszystkich graczy i ustaleniu kto do jakiej frakcji przynależy, drużyna sama ustala sobie dowódce i medyka, przy dużej liczbie graczy dodamy też Psionikow i FarSeerów
4.Punkty życia i rany:
Każdy gracz ma 2 pkt życia, dodatkowo każdy gracz na starcie lekki pancerz który daje 1 pkt życia, czyli kazdy zaczyna z 3 pkt życia.
każde trafienie czy to z PCV czy z kulki odbiera 1 pkt życia.
Granat obiera 2 pkt życia
Średni pancerz zapewnia 2 pkt życia dodatkowo, zaś cieżki pancerz aż 3 pkt
Postać która ma 0 pkt życia pada na ziemię i nie może brać udziału w walkach, do czasu aż ktoś go nie dobije lub medyk nie podniesie.
Gracz posiadający 1 pkt życia może być leczony przez medyka raz na 15 min przywracając mu 1 pkt życia.
Medyk może sie też leczyć samemu
Póki co tyle, jeśli ma ktoś propozycje lub sugestie to pisać w tym temacie... |
|
|