Autor Wiadomość
Adamek
PostWysłany: Śro 11:07, 16 Lip 2008    Temat postu:

Rozmawiałem z Yarepnem i wygląda na to że nikt nie wpłaca... to jak robimy ?
Jade sam czy ktoś jeszcze się pisze ?
Adamek
PostWysłany: Śro 8:38, 11 Cze 2008    Temat postu:

Albo hrabią Wink

Yarpenn napisał:
Witam.

Jak informowałem w temacie obok postanowiłem otworzyć zapisowpłaty na poczet LARP'a, który odbędzie się 23-24 sierpnia 2008 roku. Muszę wpłacić do 500 złotych do 15 marca, więc gotówka jest potrzebna.

Oczywiście jeżeli kogoś nie będzie albo impreza nie wypali to gotówka będzie zwrócona.

Kwota wpłaty to 25 zł.

Oto dane:

Paweł Styczyński
ul. Kwiska 8/6
54-210 Wrocław

Konto: 21 1090 2516 0000 0001 0406 3479

Z dopiskiem: Za Larpa Grod 2008 - nickname/imie i nazwisko.

---
(...)




Tym do 15 marca sie nie przejmujcie tylko wpłacajcie Wink
Emasz
PostWysłany: Śro 7:21, 11 Cze 2008    Temat postu:

Ja jestem cały za. Żeby tam nie przeginać to ktoś z nas może być jakimś lordem np. uciekającym po straceniu całej ziemi i bogactwa czy jakaś inna bajka.. Będzie dobrze Twisted Evil Jeszcze raz powtzarzam że jadę i pytam: co z wpłacaniem tej kasy?
Adamek
PostWysłany: Wto 22:36, 10 Cze 2008    Temat postu:

Zapisy na jak najszybciej '
tuerth
PostWysłany: Wto 19:00, 10 Cze 2008    Temat postu:

Ze niby ludzie z bladego? Czemu nie, moze być ciekawie Razz
Jest jakieś ograniczenie z datą zapisów czy coś takiego?
Adamek
PostWysłany: Wto 17:31, 10 Cze 2008    Temat postu:

Yarpenn napisał:
Yo.

Mysle, ze spokojnie moze byc tak, jak podales.

Zeby Wam ubarwic grupe zrobcie z jednej osoby jakiegos ksiecia/krola incognito, a reszta to jego obstawa, a wszyscy oficjalnie niby grupa awanturnikow Smile Co Ty na to? Smile



I co my na to ? Wink
Adamek
PostWysłany: Wto 9:02, 10 Cze 2008    Temat postu:

Yarpenn napisał:
Witajcie!

Zgodnie z zapowiedziami (kto sie interesowal, ten wiedzial Wink) prezentuje do dyspozycji graczy ustalona przez MG mechanike do LARP'a "Mgły nad Norden". Mając na uwadze zeszłoroczne Sedgemoorowe doświadczenia postanowiliśmy nieco uprosić mechanizmy gry, tworzenia postaci itp, by uczynić rozgrywkę bardziej dynamiczną, ciekawą i wciągającą. Przede wszystkim odeszliśmy od typowego, podręcznikowego tworzenia postaci, tworząc własny, uproszczony schemat. A oto szczegóły.

1. Ktokolwiek grał w Warhammera ten wie, że w I edycji był podział postaci na Wojowników, Łotrów, Rangerów i Uczonych. Chcielibyśmy ten podział podtrzymać. Tworząc postać, wybierz jedną z tych klas zawodowych, zapisz sobie jako 1 pkt. Jest to sprawa dość ważna, żeby wykluczyć Uczonych w pełnej płycie albo inne paradoksy Wink Klasa określa ogólny charakter postaci Smile

2. Określenie profesji. Gracz siada sobie i wybiera jakąś profesję, czyli kogo mniej więcej miałby odgrywać. Nie jest nawet konieczne zapisywanie tego, ba, można sobie takową profesję wymyśleć, coś zupełnie nie związanego z podręcznikiem, który jak wiadomo nie daje wszystkich możliwości odgrywania postaci.

3. Znając profesję jesteśmy świadomi jakie umiejętności/zdolności może taka postać posiadać. Umiejętności dzielą się na:
- bojowe - związane z walką, użyciem siły, wytrzymałości itp.
- łowieckie/rangerskie - związane z survivalem, skradaniem się, zrecznością ruchów itp.
- złodziejskie - związane z fachem złodziejskim, zdolnościami oratorskimi, zamki, pułapki itp.
- naukowe - związane z mądrością, inteligencją, wiedzą, magią itp.

Umiejętności przyznajemy wg następujących reguł:

- gracz otrzymuje 7 punktów do rozdysponowania między umiejętności

- 1 punkt to jedna umiejętność wymyślona dowolnie przez gracza, wojownik może brać umiejętności uczonego; dlatego też określenie klasy zawodowej nie jest wymagane, bo może być bardzo uczony wojownik, po co ograniczać komuś odgrywanie?

- brak danej umiejętności nie pozwala na jej testowanie (co ma skłonić graczy do współpracy)

- osoby, które zapłaciły wcześniej za gród otrzymują 1 punkt do rozdysponowania więcej

- można wydać 2 punkty na 1 umiejętność (np. walkę mieczem jednoręcznym) aby być w niej mistrzem. pamiętajcie jednak, że to ogranicza was w każdej innej sytuacji!

- czarodzieje koniecznie muszą zużyć 3 pkt umiejętności na splatanie magii, język tajemny oraz jedną z dostępnych magii; czytanie i pisanie ze względu na guślarzy nie jest konieczne, pozostawiamy do rozwagi

- 1 pkt wydany na konkretną magię to 1 punkt w mechanice Warhammerowej (II edycja), tyle ile jest pkt w magii, tyle kart ciągniemy do określenia, czy udało nam się spełnić wymagania danego czaru (poziom mocy)

- w przypadku, gdy po pierwszym wyciągnięciu karty ciągniemy drugą i będzie wartość o 1 większa to mamy do czynienia z Przekleństwem Tzeentcha (manifestacja Chaosu). Dla przykładu: Czarodziej ma 2 pkt w magii tajemnej, pierwsza karta to 3, druga to 4 --> Przekleństwo, którego skutki określa MG. Drugi przykład: Czarodziej ma 3 pkt w magii tajemnej, pierwsza karta to 3, druga to 4, trzecia to 5 --> Poważna manifestacja. Gdy będą wyniki np. 7,6,5 to manifestacji nie ma. Wniosek taki, że im więcej kostek, tym potężniejszy Czarodziej, ale większa możliwość Przekleństwa Tzeentcha; Czarodzieje ciągną zawsze z jednej i tej samej puli kart

- test danej umiejętności wygląda tak: poziom umiejętności + los w kartach + ewentualne modyfikatory

4. Mając umiejętności jesteśmy w zasadzie gotowi do gry, gdyż taka karta postaci do gry wystarcza. Nie mniej jednak opisanie jej historii albo czegoś, co ją ubarwi sprawi po prostu, że rozgrywka będzie ciekawsza, a my chętniej będziemy takie postacie odgrywać.

5. Jak widać całkowicie zrezygnowaliśmy z Cech. W poprzednim LARP'ie w ogóle z tego nie korzystaliśmy. I kto by to tam spamiętał...

6. No i oczywiście najważniejsze. Wszelakie testy będą oparte na systemie kart od 2 do 10 plus As jako nadzwyczajny sukces.

---

W razie jakichś wątpliwości piszcie Smile



Od organizatora Wink
Kosiek
PostWysłany: Wto 10:24, 27 Maj 2008    Temat postu:

A, niech będzie. Wstępnie jestem chętny.
Faust
PostWysłany: Wto 6:51, 27 Maj 2008    Temat postu:

chętny
tuerth
PostWysłany: Pon 21:45, 26 Maj 2008    Temat postu:

Tak patrzę, że ekipa się zbiera, to może i ja poszukam funduszy
Emasz
PostWysłany: Pon 19:09, 26 Maj 2008    Temat postu:

Ja by mógł, ale od dwóch tygodni czekam na finalizację zakładania konta, więc na razie odpadam...
sawik
PostWysłany: Pon 17:39, 26 Maj 2008    Temat postu:

Ja tez jestem chętny tylko nie wiem czy mnie puszczą, zresztą nie zgadza mi się fakt, że jeśli kolo miał wpłacić do 15 marca 500zl a jest 26 maja. WTF? I czy nie można zaplacić na miejscu, albo od razu niech jedna osoba przelew zrobi za więcej i tej jednej w gotówce się odda. Łatwiej będzie.
Emasz
PostWysłany: Pon 6:48, 26 Maj 2008    Temat postu:

POPIERAM! Twisted Evil Niniejszym się wpisałem...
RAF
PostWysłany: Nie 22:44, 25 Maj 2008    Temat postu:

tez sie pisze...

Fajnie było by zorganizować jakąś zwartą przeszkoloną formację, można by wtedy nieźle "rzezać"... rząd tarczowników, pikinierzy, jacyś magowie, może berserker do mieszania szyków przeciwnika... tylko musiało by nas być tak z 15-20 osób...

WPISYWAĆ SIĘ!!
Adamek
PostWysłany: Czw 10:01, 24 Kwi 2008    Temat postu:

Ja już dziś ide wpłacić kase....pewnie później zapomne...

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group