Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kruk
Dołączył: 16 Lut 2008
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:46, 18 Lut 2008 Temat postu: Magia |
|
1)magia u czarodziejów- magowie muszą pobrać trochę mocy z jakiegokolwiek żywiołu(woda,powietrze,ziemia,ogień). Ogień jest bardzo trudny do opanowania i najpotężniejszy i umieją z niego pobierać moc tylko doświadczeni magowie. W nawiasie jest podana kolejność, z którego żywiołu najłatwiej korzystać. Czary pogrupowane są w dziedziny.
2)magia kapłańska-moc pobierana jest od bóstwa. a zaklęciami są modlitwy. Aby wypowiedzieć modlitwę a tym samym czarować są wymagane dobre intencje. Jeśli kapłan chce czarować "bo chce" jest mu oczywiście trudniej.
3)magia druidzka-również opiera sie na modlitwach i przekleństwach(plagi).
4)magia wiedźmińska-składają sie na to znaki-najsłabsze czarodziejskie zaklęcia wymagające tylko krótkiego gestu. Wiedźmini pobierają moc z amuletów
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
tuerth
Cyrulik?
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: również Białystok :) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:12, 18 Lut 2008 Temat postu: |
|
Z tego co grałem to mag jako taki do walki się nie nadawał. Grałem kilka razy i wyglądało to tak, że rzuciłem jakiś czar ofensywny[nazwy nie pamiętam ] Wzmocniony[bo chyba się coś takiego da zrobić] za całą manę[bo były jakieś punkty, możliwe że się tak nazywały] i czar ten nie dał rady zabić przeciętnego zbrojnego
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kosiek
Wielki JaSzczur
Dołączył: 24 Wrz 2007
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:17, 18 Lut 2008 Temat postu: |
|
Wiesz, w Młotku na pierwszej profesji (nawet rozwiniętej), to trolla też możesz co najwyżej po jajkach podrapać... Ba! Czasem ork to za dużo.
Ostatnio zmieniony przez Kosiek dnia Pon 20:18, 18 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kruk
Dołączył: 16 Lut 2008
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:29, 18 Lut 2008 Temat postu: |
|
bo pewnie grałeś z mechaniką. prawda? ja prowadzę narracyjnie. jak mówisz że celujesz na przykład grotem kolesiowi w czoło czy w jądra to jest pewne że padnie. i tak. można wzmacniać czary. po prostu deklarujesz że się skupiasz bardziej(łatwiej cie wtedy tracić hehe xd. żartuje). no ale jak uderzasz kogoś w zbroje to może nie działać jak byś tego chciał.
|
|
Powrót do góry |
|
|
tuerth
Cyrulik?
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: również Białystok :) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:46, 18 Lut 2008 Temat postu: |
|
No grałem Ale walki wręcz była całkiem dobra z tego co pamiętam, ale grałem dawno[5-6 klasa podstawówki, czyli z 6 lat temu ]
A wnioski z całego podręcznika były, że walka wręcz jest OK, Potworów za mało, a czarowanie jest Złe![Z marzeń o idealnym RPG xD]
|
|
Powrót do góry |
|
|
tuerth
Cyrulik?
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: również Białystok :) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 9:34, 19 Lut 2008 Temat postu: |
|
A jak rozwiązujesz kwestie sporne? Walka gracz-gracz albo coś od czego zależy życie jednego z nich?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kruk
Dołączył: 16 Lut 2008
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 13:12, 19 Lut 2008 Temat postu: |
|
może będzie lepiej jeśli założymy inny temat na tego typu dyskusje. zapraszam do tematu Inne
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adamek
Admin-chan
Dołączył: 12 Sty 2007
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stamtąd Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 13:20, 19 Lut 2008 Temat postu: |
|
Tuerth napisał: | A jak rozwiązujesz kwestie sporne? Walka gracz-gracz albo coś od czego zależy życie jednego z nich? |
Od tego kogo MG lubi bardziej
|
|
Powrót do góry |
|
|
|