Forum Stowarzyszenia Blady Gród Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

HP

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Stowarzyszenia Blady Gród Strona Główna -> World of Warcfat
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat

Ile HP powinien miec wedlug was bohater
1-5
50%
 50%  [ 9 ]
6-10
27%
 27%  [ 5 ]
10-14
0%
 0%  [ 0 ]
15+
22%
 22%  [ 4 ]
Wszystkich Głosów : 18

Autor Wiadomość
Zayl
Ero-senin


Dołączył: 03 Sie 2007
Posty: 882
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z kontenera
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:46, 01 Wrz 2009 Temat postu: HP

Mam taka rozkminke nad zyciem, jak rozpisac punkty HP? Czy dac ich duzo, czy malo Smile stad wlasnie ta ankieta

Ostatnio zmieniony przez Zayl dnia Wto 19:47, 01 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vasemir



Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:12, 01 Wrz 2009 Temat postu:

Jako że będzie dochodziło do częstych walk, myślę (tadaaa!), że powinno być 5+ pkt życia - by, np. była szansa wydostać się z zasadzki czy chociaż dać tą dodatkową chwilę w razie przewagi liczebnej którejś ze stron. Więcej niż 10 natomiast - w ferworze walki mógłby być problem z liczeniem Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
raditzu
Lord's intestine


Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z szubienicy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 6:57, 02 Wrz 2009 Temat postu:

Szmaciarze 3, Skórnicy 4, Pancerniaści (Mail) 5 i Czołgi (Plate) 6. Z czego szmaciarze powinni zadawać niektórymi spellami 2 hp. Skórnicy (Drut na przykład) mimo wszystko tylko po 1 dmg ze spelli, gdyż Drut ma inne cechy, które rekompensują brak firepowera w spellach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
yawaris
Skromny i Pokorny


Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nienacka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 7:08, 02 Wrz 2009 Temat postu:

Popieram przedmowce ! Mysle ze bazowe max to 6 hp. Wiecej niz 10 to juz problem z liczeniem dla nie zdajacych matury z matmy ( dla mnie np Razz )

Ostatnio zmieniony przez yawaris dnia Śro 7:08, 02 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tuerth
Cyrulik?


Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: również Białystok :)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 8:40, 02 Wrz 2009 Temat postu:

Jak dla mnie 6 to już takie absolutne max. a powyżej to tylko uber-bossowie albo coś podobnego na specjalne okazje.
Czyli: skłaniam się do propozycji dwóch przedmówców
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adamek
Admin-chan


Dołączył: 12 Sty 2007
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stamtąd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 8:38, 03 Wrz 2009 Temat postu:

Tutaj mogliby się wypowiedzieć uczestnicy ostatniego LARP'a co myślą o dużej liczbie HP Wink...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pendzel Kleosin
kendoka


Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Grodu Kleosin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:15, 03 Wrz 2009 Temat postu:

od 8 w górę to powinien mieć jakiś tank co nie ma przyjaciół. Crying or Very sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Andre



Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowe Miasto
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:02, 03 Wrz 2009 Temat postu:

imo najlepsza liczba hp to 3-5, w tym przedziale nie więcej. uważam że mając 1-2 hp jest się jednak za bardzo śmiertelnym i zabawa kończy się dość szybko, z drugiej strony hp nie powinno przekraczać 5 no góra 6 jak pisali po wyżej ( ale to już jakieś puszki ) bo przy większej ilości wygląda to tak że okładasz kolesia 10 razy mieczem ( przy czym sporą częśc on paruje ) i stoi sobie dalej. Taka walka była by naprawde długa...

Rozwiązaniem mogło by być to, żeby zaspokoić i dramatyzm walki i żywotność, można by umownie ustalić że przy np 1 hp nie pada się na glebę jak przy 0 ale nie można już kontynuowac walki ( np z powodu dużych ran ). Pozostało by wtedy uciekanie i jeżeli by umowic się na ogólną przyzwoitośc co do rannych ( co ja mówię?? Razz ) to i walka mogła by być dynamiczna i dramatyczna, a i nie padało by się tak szybko. z tym 1 hp to chodzi mi o możliwośc przemieszczania się bo gdy się czasami leży a koledzy z drużyny zapomną, a oberwie się na początku to średnia frajda, a tak jak oni uciekaja to ty też i pożniej cię healają.

Druga alternatywa to że jeśli ofiara nie zostananie dobita to każdy towarzysz z drużyny, nie koniecznie healer powinien imo móc udzielić tzw pierwszej pomocy, czyli powinien móc podnieść towarzysza i zregenerować jego hp do 1, tak żeby ten mógł uciec i póżniej w razie potrzeby uleczyć się już na więcej hp przez kapłana

tyle ode mnie. wiem że trochę namieszalem Razz



1 Wulgarność
2 Ortografia
// Zayl
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Stowarzyszenia Blady Gród Strona Główna -> World of Warcfat Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin