Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Ile HP powinien miec wedlug was bohater |
1-5 |
|
50% |
[ 9 ] |
6-10 |
|
27% |
[ 5 ] |
10-14 |
|
0% |
[ 0 ] |
15+ |
|
22% |
[ 4 ] |
|
Wszystkich Głosów : 18 |
|
Autor |
Wiadomość |
Zayl
Ero-senin
Dołączył: 03 Sie 2007
Posty: 882
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z kontenera Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:46, 01 Wrz 2009 Temat postu: HP |
|
Mam taka rozkminke nad zyciem, jak rozpisac punkty HP? Czy dac ich duzo, czy malo stad wlasnie ta ankieta
Ostatnio zmieniony przez Zayl dnia Wto 19:47, 01 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Vasemir
Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:12, 01 Wrz 2009 Temat postu: |
|
Jako że będzie dochodziło do częstych walk, myślę (tadaaa!), że powinno być 5+ pkt życia - by, np. była szansa wydostać się z zasadzki czy chociaż dać tą dodatkową chwilę w razie przewagi liczebnej którejś ze stron. Więcej niż 10 natomiast - w ferworze walki mógłby być problem z liczeniem
|
|
Powrót do góry |
|
|
raditzu
Lord's intestine
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z szubienicy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 6:57, 02 Wrz 2009 Temat postu: |
|
Szmaciarze 3, Skórnicy 4, Pancerniaści (Mail) 5 i Czołgi (Plate) 6. Z czego szmaciarze powinni zadawać niektórymi spellami 2 hp. Skórnicy (Drut na przykład) mimo wszystko tylko po 1 dmg ze spelli, gdyż Drut ma inne cechy, które rekompensują brak firepowera w spellach.
|
|
Powrót do góry |
|
|
yawaris
Skromny i Pokorny
Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z nienacka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 7:08, 02 Wrz 2009 Temat postu: |
|
Popieram przedmowce ! Mysle ze bazowe max to 6 hp. Wiecej niz 10 to juz problem z liczeniem dla nie zdajacych matury z matmy ( dla mnie np )
Ostatnio zmieniony przez yawaris dnia Śro 7:08, 02 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
tuerth
Cyrulik?
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: również Białystok :) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 8:40, 02 Wrz 2009 Temat postu: |
|
Jak dla mnie 6 to już takie absolutne max. a powyżej to tylko uber-bossowie albo coś podobnego na specjalne okazje.
Czyli: skłaniam się do propozycji dwóch przedmówców
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adamek
Admin-chan
Dołączył: 12 Sty 2007
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stamtąd Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 8:38, 03 Wrz 2009 Temat postu: |
|
Tutaj mogliby się wypowiedzieć uczestnicy ostatniego LARP'a co myślą o dużej liczbie HP ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pendzel Kleosin
kendoka
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Grodu Kleosin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:15, 03 Wrz 2009 Temat postu: |
|
od 8 w górę to powinien mieć jakiś tank co nie ma przyjaciół.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Andre
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowe Miasto Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:02, 03 Wrz 2009 Temat postu: |
|
imo najlepsza liczba hp to 3-5, w tym przedziale nie więcej. uważam że mając 1-2 hp jest się jednak za bardzo śmiertelnym i zabawa kończy się dość szybko, z drugiej strony hp nie powinno przekraczać 5 no góra 6 jak pisali po wyżej ( ale to już jakieś puszki ) bo przy większej ilości wygląda to tak że okładasz kolesia 10 razy mieczem ( przy czym sporą częśc on paruje ) i stoi sobie dalej. Taka walka była by naprawde długa...
Rozwiązaniem mogło by być to, żeby zaspokoić i dramatyzm walki i żywotność, można by umownie ustalić że przy np 1 hp nie pada się na glebę jak przy 0 ale nie można już kontynuowac walki ( np z powodu dużych ran ). Pozostało by wtedy uciekanie i jeżeli by umowic się na ogólną przyzwoitośc co do rannych ( co ja mówię?? ) to i walka mogła by być dynamiczna i dramatyczna, a i nie padało by się tak szybko. z tym 1 hp to chodzi mi o możliwośc przemieszczania się bo gdy się czasami leży a koledzy z drużyny zapomną, a oberwie się na początku to średnia frajda, a tak jak oni uciekaja to ty też i pożniej cię healają.
Druga alternatywa to że jeśli ofiara nie zostananie dobita to każdy towarzysz z drużyny, nie koniecznie healer powinien imo móc udzielić tzw pierwszej pomocy, czyli powinien móc podnieść towarzysza i zregenerować jego hp do 1, tak żeby ten mógł uciec i póżniej w razie potrzeby uleczyć się już na więcej hp przez kapłana
tyle ode mnie. wiem że trochę namieszalem
1 Wulgarność
2 Ortografia
// Zayl
|
|
Powrót do góry |
|
|
|